کولوسکوف: 2018 بهترین سال تاریخ جام جهانی بود

به گزارش پیامک خنده، پاول کولوسکوف، وزیر ورزش روسیه به ارزیابی عملکرد ورزش کشورش در سال 2018 میلادی پرداخت.

کولوسکوف: 2018 بهترین سال تاریخ جام جهانی بود

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، پاول کولوسکوف می گوید سال 2018 میلادی به خاطر برگزاری بهترین جام دنیای فوتبال به تاریخ پیوست.

جام دنیای فوتبال 2018 در روزهای 24 خرداد تا 24 تیر در 12 استادیوم 11 شهر روسیه برگزار گردید و با قهرمانی تیم ملی فرانسه خاتمه یافت.

وزیر ورزش روسیه اظهار داشت: می خواهم به عنوان وزیر ورزش روسیه فرا رسیدن سال نوی میلادی را به ورزشکاران، مربیان، پیشکسوتان و طرفداران تبریک بگویم. سال 2018 برای همیشه در تاریخ ورزش دنیا به خاطر میزبانی از بهترین جام دنیای فوتبال به ثبت رسید و ماندگار شد.

کولوسکوف اضافه نمود: مدال های کسب شده توسط ورزشکاران روسی در المپیک و پارالمپیک پیونگ چانگ کره جنوبی ارزش بسیار زیادی داشتند. بر خلاف تمام اخبار و محکومیت هایی که علیه ورزشکاران روسی به خاطر مساله دوپینگ در رسانه های دنیای شکل گرفتند بهترین نتایج را به دست آوردند. ورزشکاران پارالمپیکی روسیه مقاومت خود را نشان دادند و نتایج کسب شده عالی بودند. 2018 سال درخشان دیگری برای روسیه در عرصه ورزش دنیا بود.

ورزشکاران روسیه در المپیک زمستانی سال 2018 تحت پرچم کمیته بین المللی المپیک به رقابت پرداختند که توانستند 2 مدال طلا، 6 مدال نقره و 9 مدال برنز کسب نمایند و در رده سیزدهم جای گرفتند. کاوران پارالمپیک روسیه نیز فقط با 36 ورزشکار و بدون پرچم در این رقابت ها توانست حضور یابد. کسب عنوان دوم تیمی، 8 مدال طلا، 12 نقره و 6 برنز حاصل کار روس ها بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 119

به "کولوسکوف: 2018 بهترین سال تاریخ جام جهانی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولوسکوف: 2018 بهترین سال تاریخ جام جهانی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید