بهترین مقاصد سفر برای مسافرت های تابستانی به انتخاب آگودا

به گزارش پیامک خنده، مدرسه ها تعطیل شدند و تابستان از راه رسید! آگودا، پرطرفدارترین مقاصد بین مسافران مستقل را منتشر کرد و دبی، مکه و مدینه، پرطرفدارترین مقاصد در خاورمیانه معرفی شدند.

بهترین مقاصد سفر برای مسافرت های تابستانی به انتخاب آگودا

آگودا یا آژانس های مسافرتی آنلاین (OTA) که به سرعت در حال رشد است، مهم ترین مقاصد سفرهای تابستانی در بخش های مختلف دنیا در سال 2018 را از دیدگاه مسافران مستقل معرفی کرد.

جذابیت های گردشگری ژاپن که ترکیبی از فرهنگ خاص، معابد، کوه ها و ساحل های آن است، موضوعی ثابت شده است و توکیو، اوساکا، اوکیناوا و کیوتو، همگی در لیست ده مقصد برتر سفرهای تابستانی در آسیا و اقیانوسیه قرار گرفته اند. در اروپا، مسافران مستقل مشتاق تماشا منظره ها تاریخی و معاصر شهرهای بزرگ هستند و دنیا وطنی را در لندن (انگلستان)، پاریس (فرانسه) و رم (ایتالیا) می کاوند؛ این سه شهر، بهترین رتبه های این لیست را به خود اختصاص داده اند. ونیز رومانتیک و میلان، مرکز مد ایتالیا، بعد از شهرهای بارسلون (اسپانیا) و آمستردام (هلند) در مکان های دیگر این لیست قرار گرفته اند. مسکو (روسیه) در رتبه نهم لیست بهترین مقاصد گردشگری در تابستان 2018 قرار گرفته است که به احتمال زیاد، این موضوع به خاطر برگزاری رقابت های فوتبال در این شهر تماشایی است.

شهرهای لاس وگاس، نیویورک و لس آنجلس در ایالات متحده، سه مقصد برتر سال جاری در آمریکای شمالی هستند. جزیره اوآهو و شهر ساحلی اورلندو هم در کنار شهرهای دیگری مانند شیکاگو، سان فرانسیسکو و تورنتو (کانادا) در این لیست قرار گرفته اند. بهترین مقاصد گردشگری در آمریکای شمالی و آمریکای مرکزی، شهرهای پانتا کانا (جمهوری دومینیکن)، کوزکو (پرو)، لیما (پرو)، ناسائو (باهاماس) و بوئنوس آیرس (آرژانتین) هستند.

جان براون، مدیر عامل آگودا، گفت:

ما، شاهد آن هستیم که در همه نقاط دنیا، تنوع و طراوت و چالاکی شهرها به عنوان یک جذابیت واقعی، توجه مسافران مستقل را برای مسافرت های تابستانی خودشان به خود جلب نموده است.

این مسافران در پی کشف چیزی بیش از جاذبه های معمول گردشگری هستند، آن ها ترجیح می دهند که وارد منطقه ها محلی شهر بشوند تا شهر را به همان صورت که هست، تجربه نمایند. آن ها با استفاده از آگودا می توانند هتل ها، آپارتمان ها و ویلا های بسیاری را با توجه به بودجه خود پیدا نمایند. اپلیکیشن آگودا، لیستی از کارهایی که باید در هر شهر انجام داد و مکان هایی که باید دید را برای این مسافران تهیه نموده است.

نکات مهم در خصوص سفرهای تابستانی:

  • بالی در اندونزی، بهترین مقصد در میان مکان های آسیا و اقیانوسیه برای مسافران انگلستانی است.
  • استرالیایی ها، بزرگ ترین گروه مسافران بین المللی بالی هستند و مسافران کره ای (کره جنوبی)، چینی، سنگاپوری و مالزیایی در رتبه های بعدی قرار دارند.
  • مقصدهای تابستانی برتر برای مسافران مستقل تایوانی عبارت هستند از توکیو، اوکیناوا، اوزاکا، کیوتو و سئول هستند. بعلاوه، این مسافران، بزرگ ترین گروه مسافران بین المللی برای هر کدام از این مقصدها هستند.
  • سه مقصد برتر برای مسافران آمریکایی در منطقه آسیا و اقیانوسیه، شهرهای توکیو، کیوتو و بانکوک هستند.
  • محبوب ترین مقصدهای آفریقایی عبارت هستند از: کشور سیشل، ژوهانسبورگ (آفریقای جنوبی)، دوربان (آفریقای جنوبی)، کشور موریس و کیپ تاون (آفریقای جنوبی)
  • دبی، در راس مقصدهای خاورمیانه قرار گرفته است و بعد از آن، شهرهای مدینه و مکه هستند که از 19 تا 24 اوت 2018، پذیرای خیل عظیمی از زائرین حج خواهند بود.
  • با وجود این که نیم کره جنوبی اکنون در فصل زمستان به سر می برد، اما شهرهای سیدنی، ملبورن و گلد کوست، پنج مقصد برتر در اقیانوس آرام هستند و حتی در ماه های ژوئن تا اوت هم سهم مناسبی از گردشگران را دریافت می نمایند. گوام و سایپن(Saipan: بزرگ ترین جزیره از جزایر ماریانای شمالی در ایالات متحده آمریکا در اقیانوس آرام) نیز به همین صورت هستند.

مقصدهای برتر بر اساس منطقه

رتبهآسیا و اقیانوسیهآمریکای شمالیاروپا
1توکیولاس وگاسلندن
2بانکوکنیویورکپاریس
3اوساکالس آنجلسرم
4اوکیناواسان فرانسیسکوبارسلون
5بالیاوآهوآمستردام
6سئول اورلندوونیز
7تایپهشیکاگوبرلین
8کیوتوبوستونمیلان
9سنگاپورسیاتلمسکو
10هنگ کنگتورنتومونیخ
منبع: کجارو / traveldailynews.com
انتشار: 10 اسفند 1400 بروزرسانی: 10 اسفند 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1935

به "بهترین مقاصد سفر برای مسافرت های تابستانی به انتخاب آگودا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مقاصد سفر برای مسافرت های تابستانی به انتخاب آگودا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید