قلعه نویی در پی اتحاد بین بازیکنان است ، هر چه سریع تر سرمربی استقلال انتخاب گردد

به گزارش پیامک خنده، ستار همدانی بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه استقلال اعتقاد دارد تنها هدف اصلی امیرقلعه نویی از حضور تیم ملی در تورنمنت کافا ایجاد اتحاد و همدلی در بین بازیکنان بوده است.

قلعه نویی در پی اتحاد بین بازیکنان است ، هر چه سریع تر سرمربی استقلال انتخاب گردد

همدانی در گفت و گو با خبرنگاران درباره دلایل حضور تیم ملی در تورنمنت کافا که کیفیت آن مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان قرار گرفته است، تاکید نمود: در دوبازی که تیم ملی انجام داد فارق از هر نتیجه ایی فکر می کنم امیر قلعه نویی با حضور در این تورنمنت دنبال اهداف دیگری بود. کادرفنی دنبال ایجاد اتحاد و همبستگی بین بازیکنان تیم ملی بودند. چند سالی بود که تیم ملی از لحاظ اتحاد دچار مشکل شده بود.

وی اضافه کرد: قطعا در این شرایط آقای قلعه نویی دنبال ایجاد اتحاد بین بازیکنان تیم ملی است. این موضوع اتفاق بزرگی است من با امیر قلعه نویی کار کردم و شناخت کافی از تفکرات او دارم.

این کارشناس فوتبال کشورمان درباره اینکه بهتر نبود تیم ملی به جای حضور در تورنمنت کافا با تیم های بزرگ بازی محبت آمیز انجام می داد، گفت: باید از یک منظر دیگر به این موضوع نگاه کرد. نمی گردد به طور ناگهانی یک ساختمان 10 طبقه را ساخت. باید پله پله پیش رفت نمی توانیم بگویم یک شبه همه کارها را انجام داد. اردوی اول تیم ملی برای بازی با روسیه و کینا عالی بود. این اردو هم همین طور است. این اردوها صمیمت ها را بیشتر می نماید. اگر یک خانواده خیلی دیر همدیگر را ببینند ممکن است مسائل بین شان بیشتر گردد، اما با برگزاری چنین اردوهای بچه ها از ذهنی و اخلاقی روی هم شناخت پیدا می نمایند.

او ادامه داد: من هم اعتقاد دارم تیم ملی باید با تیم های بزرگ بازی کند، ولی کم کم این اتفاق می افتد. زمان داریم و باید پله به پله پیش برویم. درست است که زمان زیادی هم تا مسابقات جام ملت ها نمانده است، اما زمینه برگزاری بازی بزرگ محبت آمیز باید فراهم گردد و بعد از آن بازی های بزرگ را انجام بدهیم. اگر بازیکنان از لحاظ اخلاقی به هم نزدیک نباشند اگر همدلی در تیم نباشد فردا روزی در بازی بزرگ در زمین با هم دعوا شان می گردد. همین مسائلی که خیلی از تیم ها دارند.

این کارشناس فوتبال کشورمان درباره اینکه تیم ملی تحت راهنمایی امیر قلعه نویی در هر 4 بازی که انجام داده گل خورده و این نشان از ضعف تیم ملی در کارهای دفاعی است تاکید نمود: این اردوها و بازی های محبت آمیز ای که تیم ملی انجام می دهد برای چیست؟ برای همین است که نقاط ضعف را شناسایی و پوشش دهیم. امیر قلعه نویی تازه دو ماه است که به تیم ملی آمده؛ مگر چند روز کنار هم بودند؟ گلی که تیم ملی از افغاستان یک گل استثنایی بود. چه اشکالی دارد افغاستان به ما گل بزند، اما نقاط ضعف مان حل گردد.

او با اشاره به بازی روزسه شنبه تیم ملی مقابل ازبکستان هم گفت: تیم ازبکستان نسبت به دو حریف قبلی تیم ملی (افغاستان و قرقزستان) متفاوت تر بوده و تیم با کیفیتی است. محک خوبی برای تیم ملی خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا می توان به این تیم ملی در رقابت های جام ملت ها امیدوار بود که قهرمان شویم، گفت: تعارف نداریم. واقعا کار خیلی سخت است. تیم های آسیایی دیگر تیم های 10-15 سال قبل و یا حتی تیم 5 سال قبل هم نیستند. عربستان، کره جنوبی، ژاپن و استرالیا متحول شده اند. در جام جهانی دیدیم چه عملکرد قابل قبولی داشتند. کارمان واقعا سخت است. فقط امیدوارم نتیجی حاصل گردد که دل مردم شاد گردد.

این پیشکسوت تیم استقلال در مورد شرایط این روزهای این تیم و بحث انتخاب مربی برای فصل آینده شان گفت: استقلال باید هر چه سریع تر تا تشنج بین طرفداران بیشتر نشده است مربی اش را انتخاب کند. البته باید با مطالعه برترین گزینه را انتخاب نمایند. الان استقلال همه جوره از تیم رقیب (پرسپولیس) عقب است. از لحاظ مدیریت، از لحاظ کادرفنی و از لحاظ بازیکنان عقب است. باید در این فرصت بازیکنان مورد احتیاج جذب شوند وگرنه تیم های دیگر بازیکنان خوب را جذب می نمایند.

همدانی درباره احتمال حضور جواد نکونام در تیم استقلال تاکید نمود: قطعا حضور جواد نکونام هم موثر است. نمی دانم چرا او را انتخاب نمی نمایند. نکونام یا مربی خارجی باید سریع تر اعلام گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 خرداد 1402 بروزرسانی: 30 خرداد 1402 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2220

به "قلعه نویی در پی اتحاد بین بازیکنان است ، هر چه سریع تر سرمربی استقلال انتخاب گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "قلعه نویی در پی اتحاد بین بازیکنان است ، هر چه سریع تر سرمربی استقلال انتخاب گردد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی در پی اتحاد بین بازیکنان است ، هر چه سریع تر سرمربی استقلال انتخاب گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید