درخواست وزارت کشور روسیه برای اجرای سیستم پاسپورت هواداری در لیگ برتر این کشور

به گزارش پیامک خنده، وزارت کشور روسیه خواستار اجرای سیستم FAN ID (پاسپورت هواداری) در لیگ برتر این کشور و دیگر رقابت های ورزشی همانند جام جهانی 2018 شد.

درخواست وزارت کشور روسیه برای اجرای سیستم پاسپورت هواداری در لیگ برتر این کشور

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، راتیسلاو لشنیکوف، مدیر دپارتمان نظارت بر رفتارهای عمومی و هماهنگی ادارات اجرایی وزارت کشور روسیه در میزگرد سیستم مشخص هویت تماشاگران رقابت های ورزشی گفت: اجرای سیستم FAN ID این اجازه را می دهد تا طرفداران رادیکال و خشن از استادیوم ها حذف شوند اما هنوز چیزی دقیقی برای معرفی آن وجود ندارد. یک مفهوم واحد در دستگاه های اجرایی روسیه برای عملی کردن سیستم فوق تعبیه نشده است. ما می توانیم روی اروپا نیز برای اجرایی کردن سیستم FAN ID تکیه کنیم اما هنوز هیچ کشوری دارای تجربه در مقیاس بزرگی نیست.

وی اضافه نمود: سیستم ابداعی روسیه درباره مشخص هویت تماشاگران در المپیک زمستانی سوچی 2014 و جام جهانی 2018 اجرایی شدند، بنابراین دولت روسیه در حال معرفی و اجرایی کردن این سیستم در تمام بازی های فوتبال خواهد بود. صدور پاسپورت های هواداری نیز مشکل خاصی ندارد و این کار را می توانیم پیش از شروع فصل انجام دهیم.

راتیسلاو لشنیکوف، مدیر دپارتمان نظارت بر رفتارهای عمومی و هماهنگی ادارات اجرایی وزارت کشور روسیه در سرانجام گفت:خیلی ها از این هراس دارند که سیستم مشخص هویت طرفداران باعث کاهش حضورشان در استادیوم ها می گردد اما این گونه نیست. ما اگر طرفداران رادیکال و خشن را حذف کنیم خانواده های بیشتری به استادیوم ها خواهند آمد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 148

به "درخواست وزارت کشور روسیه برای اجرای سیستم پاسپورت هواداری در لیگ برتر این کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست وزارت کشور روسیه برای اجرای سیستم پاسپورت هواداری در لیگ برتر این کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید