موافق راه اندازی رشته طراحی اسباب بازی با المان های دانشگاهی ایران نیستم

به گزارش پیامک خنده، تهران (پانا) - هانی فتوت با اشاره به اینکه موافق راه اندازی رشته طراحی اسباب بازی با المان های دانشگاهی ایران نیست مطرح کرد که متخصصین در رشته های گوناگون هنری، صنعتی، مالی، اجتماعی و فرهنگی می توانند سهمی از این صنعت نصیب خود نمایند.

موافق راه اندازی رشته طراحی اسباب بازی با المان های دانشگاهی ایران نیستم

هانی فتوت دبیر گروه مدیریت فروش رویداد بازی دانان و مدیرعامل سرزمین فکر زیبا درباره ویژگی های بازی فکری خوب بیان کرد: اگر منظور از بازی فکری، بردگیم است، قطعاً وجود 3 المان مهم وجود دارد: 1) گیم پلی و تجربهٔ بازی 2) آرت بازی و زیبایی قطعات آن 3) قطعات بکار رفته در بازی و هر چه این 3 خلاقانه تر و بکر تر باشند، بازی بهتری خواهد بود.

در بازی مانند زندگی در برابر بردوباخت عکس العمل های مختلف داریم

فتوت در گفت وگو با پانا با اشاره به اینکه بازی خود زندگی است، گفت: در بازی هم جرزنی حال همه را می گیرد و هم رقابت سازنده را همه دوست دارند. حتی رقابت و کل کل با دوستان و خانواده اگر سر بازی باشد، باعث اتحاد و یکپارچگی بیشتر می گردد. در واقع در بازی همچون زندگی می توان شاد بود و بازی کرد و هم می توان عصبانی بود و بازی کرد. می توان مسئولیت خود را در باخت دید یا گردن دیگری و یا شانس انداخت و می گردد زیر میز بازی زد.

موافق راه اندازی رشته طراحی اسباب بازی در دانشگاه نیستم

فتوت درباره جایگاه رشته طراحی اسباب بازی و تربیت نیروی انسانی و اهمیت ایجاد این رشته در دانشگاه ها اظهار کرد: به هیچ عنوان موافق نیستم که طراحی اسباب بازی به عنوان یک رشته دانشگاهی خصوصاً با المان های دانشگاهی ایران راه اندازی گردد.

تخصص های مختلف می توانند سهمی از صنعت اسباب بازی ببرند

وی با اشاره به اینکه بازی های رومیزی احتیاج امروز جامعه دانشجو است، بیان کرد: این حوزه احتیاجمند متخصصین در رشته های گوناگون هنری، صنعتی، مالی، اجتماعی و فرهنگی است. اشخاص بر اساس قابلیت های خود می توانند سهمی از این صنعت نصیب خود نمایند که در بازی دانان مقدمات این مهم میسر شده است.

کار گروهی نتیجه ای فرای تصور خلق می نماید

فتوت درباره اهمیت تیم سازی در طراحی بازی گفت: هر کاری را اگر گروهی انجام دهیم، قطعاً نتیجه مطلوب تری خواهیم گرفت. بازی سازی هم از این مسئله مجزا و استثنا نیست و مسئله ایجاد و رهبری یک گروه هم قسم و هم علاقه است برای رسیدن به یک هدف واحد، اگر بازی دانان بتواند این تیم منسجم، باانگیزه و خوش فکر را کنار هم رهبری کند، قطعاً نتایجی فرای تصور خلق خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 بهمن 1400 بروزرسانی: 5 بهمن 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1894

به "موافق راه اندازی رشته طراحی اسباب بازی با المان های دانشگاهی ایران نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافق راه اندازی رشته طراحی اسباب بازی با المان های دانشگاهی ایران نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید