سناتور روس: مقامات آمریکایی نشان دادند آمادگی مقابله با بحران ها را ندارند

به گزارش پیامک خنده، آلکسی پوشکوف مقام پارلمانی روسیه معتقد است که آمریکا باید دیگر ادعای هژمونی جهانی را کنار بگذارد، برای اینکه مقامات این کشور نشان داده اند که آمادگی مقابله با بحران ها را ندارند.

سناتور روس: مقامات آمریکایی نشان دادند آمادگی مقابله با بحران ها را ندارند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، آلکسی پوشکوف عضو ارشد کمیته سیاست اطلاعاتی شورای فدراسیون (سنای) روسیه، امروز (یکشنبه) در توئیتر خود چنین ابراز عقیده کرد که هژمونی آمریکا دیگر به گذشته پیوسته است.

این سناتور در تفسیر مطلب منتشره در نشریه The South China Morning Post که نوشته ایالات متحده ، روسیه و چین پس از انتها همه گیری ویروس کرونا نظم جهانی را خواهند ساخت، این مسئله را عنوان نموده و یادآور شد: بله ، مسلماً این مثلث عظیم نقش مشخص کننده ای خواهد داشت. ولی ایالات متحده باید دیگر ادعای هژمونی جهانی را کنار بگذارد. مقامات آمریکایی نشان دادند که آمادگی مقابله با بحران ها را ندارند.

پیش از این ، پوشکوف از رده بندی آمریکا در مورد آمادگی کشورها برای مقابله با بیماری کرونا که در آن ایالات متحده و انگلیس پیشرو نامیده شدند، انتقاد نموده و این مسئله را غیر واقع بینانه نامیده بود.

روز آدینه در ایالات متحده بالاترین میزان مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا در روز ثبت شد و تعداد قربانیان کرونا در این کشور به 2،108 نفر رسید.

دشوارترین شرایط اپیدمی ویروس کرونا در ایالت نیویورک گزارش شده که به مرکز اصلی این بیماری در ایالات متحده تبدیل شده است. در نتیجه عفونت کرونا ، تقریباً 8 هزار نفر در حال حاضر در این ایالت جان باخته اند.

طبق آخرین اطلاعات منتشره، تعداد کلی قربانیان عفونت ویروس کرونا در ایالات متحده از 20 هزار نفر فراتر رفته و افراد مبتلا هم در مجموع 532.879 نفر هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 894

به "سناتور روس: مقامات آمریکایی نشان دادند آمادگی مقابله با بحران ها را ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سناتور روس: مقامات آمریکایی نشان دادند آمادگی مقابله با بحران ها را ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید