30 درصد مصوبات شورای مصاحبه در دست پیگیری است

به گزارش پیامک خنده، به گزارش خبرنگاران، عبدالله مهاجر صبح پنجشنبه در شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولتی با اشاره به مصوبات برای توسعه صادرات در استان گفت: در حال حاضر بیش از 35 درصد مصوبات اجرا نشده و 30 درصد مصوبات نیز در دست پیگیری است.

30 درصد مصوبات شورای مصاحبه در دست پیگیری است

وی اضافه کرد: یکی از دغدغه های جدی بیمه عوارض و لیست کارگران شاغل در پروژه های شهرداری است و روی این مسئله و اجرای آن از سوی تامین اجتماعی اختلاف نظر وجود دارد.

مهاجر توضیح داد: نگاه تامین اجتماعی این است که باید سهم بیمه از عوارض وصولی شهرداری اخذ گردد ولی نگاه قانون و بخش خصوصی متفاوت از آن است.

علی اصغر محمودی مدیرکل تامین اجتماعی مازندران نیز گفت: طبق ماده 5 قانون بیمه تامین اجتماعی این سازمان موظف گردیده یک میلیون و 200 هزار کارگر ساختمانی تحت پوشش بیمه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: 15 درصد حق بیمه سهم کارفرما باید از محل عوارض پروژه ها تامین گردد درحالیکه در قانون تعیین گردیده از مجموع صدور پروانه صادر گردیده، عوارض بیمه ای دریافت گردد.

محمودی توضیح داد: شهرداری از متقاضیان صدور پروانه عوارض دریافت می نماید ولی سهم بیمه تامین اجتماعی را پرداخت نمی نماید و شاهد فرار بیمه ای در استان هستیم.

وی گفت: مازندران، فارس و اصفهان از جمله استان هایی هستند که در زمینه اختلاف حق سهم بیمه تامین اجتماعی پیشگام هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 54

به "30 درصد مصوبات شورای مصاحبه در دست پیگیری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 درصد مصوبات شورای مصاحبه در دست پیگیری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید