منصوریان: بیزاریم از اینکه برای غیبت چند بازیکن سر و صدا کنیم، از جنس مسعود شجاعی در آبادان زیاد داریم

به گزارش پیامک خنده، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به دشواری کار تیمش مقابل نساجی مازندران اشاره نمود و گفت، زردپوشان در این مسابقه بدون توجه به غیبت بعضی نفرات خود به میدان خواهند رفت.

منصوریان: بیزاریم از اینکه برای غیبت چند بازیکن سر و صدا کنیم، از جنس مسعود شجاعی در آبادان زیاد داریم

به گزارش خبرنگاران از آبادان، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از ملاقات با نساجی گفت: به تیم نساجی خوش آمدگویی می کنم و امیدوارم فردا میزبان خوبی برای این بازی باشیم. سعی و کوشش بچه ها در هفته های گذشته در شرایطی است که بتوانیم شکل خوب مان را در این بازی خانگی حفظ کنیم. این بازی ساده ای برای ما نخواهد بود و نساجی حتی در شرایط سخت میل به خوب بازی کردن دارد. این تیم حتی در زمین حافظیه سعی می کرد در تمام نقاط زمین فوتبال بازی کند. فرایند شان جدا از برد و باخت ها نشان می دهد این تیم به بازی خوب روی می آورد و همین موضوع باعث می گردد که فردا طرفداران بازی خوبی را ببینند.

وی در ادامه اضافه کرد: با برنامه تیم نساجی آشنا هستیم و سعی کردیم کارهای روحی و روانی در طول هفته داشته باشیم. سعی کردیم با 30 بازیکن در فهرست ساختار تیم را حفظ کنیم و به این نقطه رسیده ایم. فردا از لحاظ جدولی بازی مهمی داریم و سعی می کنیم سه امتیاز را در شهر مان نگه داریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت درباره غایبان تیمش توضیح داد: همچنان چهار پنج غایب در تیم داریم، ولی روی دیگر نفرات و بازیکنان جوان هم حساب می کنیم. قطعاً هر بازیکنی که به زمین می آید با تمام وجود بازی می نماید. گروه ما از این مدل مربیگری بیزار است که اگر یکی دو بازیکن مان نباشند، سر و صدا کنیم. وقتی مربی می گوید که سه چهار بازیکن من نیست و شرایط تیم بد است، یعنی من به بقیه تیمم اعتقاد ندارم. ما به تمام بازیکنان تیم اعتقاد و اعتماد داریم و این دغدغه را نداریم که در روز های سخت اگر بازیکنی را از دست می دهیم به چه کنم، چه کنم، بیفتیم.

منصوریان در ادامه گفت: 12 بازی تا خاتمه فصل داریم. اگر تمام مجموعه دست به دست هم بدهند و حمایت ها ادامه دار باشد من آدمی نیستیم که خواسته هایم کوچک باشد، ولی باید رؤیاهای مان را با منطق جلو ببریم. فردا بازی سختی داریم و اگر پیروز شویم می توانیم خودمان را در جدول جدا کنیم. البته نمی توانیم مدعی باشیم، ولی می توانیم بگوییم که آبادان در روز های سخت نیز می تواند نتایج خوبی بگیرد.

وی درباره اینکه آیا از بازیکنان نوجوان و جوان که در ابتدای فصل شناسایی شده بودند، استفاده خواهد شد یا خیر، توضیح داد: دو بازیکن فوق العاده خوب در تیم امید و شش بازیکن فوق العاده خوب در تیم جوانان داریم که چهار نفر از آنها استعداد های اصلی فوتبال آبادان هستند. آنها را زیر نظر گرفتیم و بعد از بازگشت از سیرجان برای بازی هفته بعد، این بازیکنان به مینی کمپ های ما اضافه می شوند. فکر می کنم این بازیکنان در آینده نزدیک تبدیل به قایدی های جدیدی در فوتبال ایران می شوند و من نوید روز های خوب برای فوتبال آبادان را می دهم.

منصوریان اضافه کرد: اگر ما یک آموزشگاه واقعی در اینجا داشته باشیم، می توانیم 20 جوان را در مینی کمپ های تخصصی از لحاظ علمی و زبان انگلیسی ارتقا دهیم. باید تفکرات و رؤیاهای این بازیکنان بزرگ گردد. حساب کردیم از 21 بازیکن فوق العاده خوبی که ما امروز در آبادان داریم، چرا وقتی این بازیکنان رشد می نمایند، فقط دو سه نفرشان در فوتبال باقی می مانند؟ یک بازیکن خیلی خوب است، ولی امکان دارد اهداف و رؤیاهایش را بزرگ نکند. ما باید رؤیای بازیکنان را بزرگ کنیم، نمونه اش مسعود شجاعی که از همین شهر 12 سال در تیم ملی بازی کرد. ما از جنس مسعود در این شهر زیاد داریم.

وی یادآور شد: روز اول گفتم آبادان گنج فوتبال ایران است، چون این شهر به افرایند و بختیاری و دیگر بخش ها دسترسی دارد و می تواند یک پایگاه بسیار خوب برای شهر خودش باشد. خواسته ای دارم که ظرفیت باشگاه هایی را که می خواهند بازیکن سازی نمایند، زیاد نمایند. بازیکن وقتی به 17 و 18 سال می رسد، ایجنت ها می آیند و آنها را از آبادان می برند و ما دیگر نمی توانیم از وجودشان استفاده کنیم. این امتیاز را باید به تیم هایی مثل ما، فولاد، سپاهان و ذوب آهن بدهند تا بتوانیم در طول سال با 50 بازیکن قرارداد ببندیم و خودمان آنها را به صورت قرضی به تیم های دیگر بدهیم.

منصوریان تأکید کرد: اگر این روش به ما اجازه بدهد، آبادان تا دو سال آینده به خرید بازیکن نیاز نخواهد داشت، مگر اینکه در تک پست بازیکن خارجی بگیرد.

وی درباره خانه تکانی در فدراسیون فوتبال نیز گفت: ان شاءالله برترین اتفاق برای فوتبال ایران رخ بدهد. تیم ملی با برترین نتایج به جام جهانی صعود نموده است. تا به امروز چهار پنج بار در اداور گذشته خانه تکانی در فدراسیون اتفاق افتاده است. افرادی که امروز در مسند قدرت فدراسیون هستند، به خوبی می دانند که باید برترین اتفاق ممکن را برای طرفدار فوتبال رقم بخورد. امیدوارم سیاست گذاری ها طوری باشد که فوتبال ضرر نکند.

وی در خاتمه اشاره نمود: 18 نماینده مجلس در استان خوزستان داریم، امیدوارم یک یا علی (ع) بگویند و تغییراتی در بند ج اعمال گردد تا تیم های نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان با شرایط برابری به جنگ دیگر تیم ها بفرایند. مردم باید این را بدانند که ما با 10 درصد بودجه لیگ برتر در مسابقات شرکت می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1990

به "منصوریان: بیزاریم از اینکه برای غیبت چند بازیکن سر و صدا کنیم، از جنس مسعود شجاعی در آبادان زیاد داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منصوریان: بیزاریم از اینکه برای غیبت چند بازیکن سر و صدا کنیم، از جنس مسعود شجاعی در آبادان زیاد داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید