پذیرش دومین گروه از دانشجویان بین الملل در دانشگاه صنعتی کرمانشاه خبرنگاران

به گزارش پیامک خنده، رئیس حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: به منظور تحقق اهداف، سیاست های کلان و ارتقای جایگاه بین المللی دانشگاه، از دومین گروه از دانشجویان بین المللی ثبت نام می شود.

پذیرش دومین گروه از دانشجویان بین الملل در دانشگاه صنعتی کرمانشاه خبرنگاران

حشمتی، رئیس حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه صنعتی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: در ادامه برنامه های بین المللی شدن دانشگاه، گروه دوم از دانشجویان بین المللی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در نیمسال دوم تحصیلی 1400-1399 پذیرش شده و تحصیل خود را آغاز کرده اند.

حشمتی افزود: جذب این دانشجویان در راستای تحقق اهداف، سیاست های کلان و ارتقای جایگاه بین المللی دانشگاه صنعتی کرمانشاه اجرا شده است.

رئیس حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه صنعتی کرمانشاه با بیان اینکه برنامه های متعددی در جهت بین المللی سازی دانشگاه صنعتی کرمانشاه در دست پیگیری است، اظهار کرد: دفتر همکاری های بین الملل دانشگاه، علاوه بر جذب دانشجویان بین الملل از کشور های مختلف، توانسته با پیگیری های متعدد زمینه همکاری با 6 نفر از اساتید ایرانی مقیم خارج از کشور جهت تدریس و برگزاری کارگاه ها و وبینار های علمی در دانشگاه در ترم جاری را فراهم کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 فروردین 1400 بروزرسانی: 9 فروردین 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1486

به "پذیرش دومین گروه از دانشجویان بین الملل در دانشگاه صنعتی کرمانشاه خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش دومین گروه از دانشجویان بین الملل در دانشگاه صنعتی کرمانشاه خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید