شرایط ناگوار مهاجران در آمریکا، بیش از 10 هزار مهاجر زیر پل تگزاس می خوابند

به گزارش پیامک خنده، مقام های اداره گمرک و مرزبانی آمریکا بیش از 10 هزار مهاجر را که بیشتر آنها اهل هائیتی هستند، زیر پل تگزاس نگهداری می نمایند.

شرایط ناگوار مهاجران در آمریکا، بیش از 10 هزار مهاجر زیر پل تگزاس می خوابند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، تا روز آدینه بیش از 10 هزار مهاجر که بیشتر آنها اهل هائیتی هستند، به وسیله مقام های مرزبانی آمریکا زیر پل تگزاس نگهداری شده اند. پر شدن ظرفیت محل اسکان و نگهداری مهاجران دلیل اصلی این اقدام مقام های امریکایی بوده است.

بر اساس این گزارش، مهاجرانی که بیشتر آنها از هائیتی به امید رسیدن به مرزهای امریکا این سفر خطرناک را شروع نموده اند، زیر یک پل در شهر دل ریو در نزدیکی مرز آمریکا و مکزیک نگهداری می شوند.

مقام های آمریکایی گفته اند که دلیل نگهداری مهاجران در این مکان، پر شدن ظرفیت محل های اسکان مهاجران و پناهجویان خارجی است.

پس از ورود بیش از 10 هزار مهاجر غیرقانونی به این شهر مرزی تگزاس، شهردار دل ریو روز آدینه شرایط فوق العاده اعلام نموده است.

مقام های مرزی آمریکا اعلام کردند که در پی ورود مهاجران اهل هائیتی، گذرگاه مرزی دل ریو را مسدود می نمایند. بسیاری از مهاجران در زیر پل تحت کنترل گمرک و مرزبانی ایالات متحده (CBP) در انتظار رسیدگی به شرایط خود هستند.

بسیاری از مردم هائیتی پس از زلزله مهیب و مرگبار و آشوب های سیاسی در حال عزیمت به سوی مرزهای آمریکا هستند.

حدود دو ماه قبل رئیس جمهور هائیتی به وسیله چند مزدور آمریکایی ترور شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1763

به "شرایط ناگوار مهاجران در آمریکا، بیش از 10 هزار مهاجر زیر پل تگزاس می خوابند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط ناگوار مهاجران در آمریکا، بیش از 10 هزار مهاجر زیر پل تگزاس می خوابند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید