هدف فولاد کشف استعدادهای وزنه برداری است

به گزارش پیامک خنده، خبرنگاران/خوزستان سرمربی تیم وزنه برداری فولاد خوزستان با اشاره حضور این تیم تنها در رده سنی جوانان لیگ برتر کشور، گفت: تصمیم و هدف باشگاه فولاد توجه به بخش پایه، کشف استعدادها و پرورش نخبه ها است.

هدف فولاد کشف استعدادهای وزنه برداری است

حمید رشیدی در گفت و گو با خبرنگاران، درباره تداوم تیم داری فولاد خوزستان در لیگ برتر وزنه برداری، اظهارکرد: پیش از این که آذری از باشگاه فولاد برود، باتوجه به نگاه خوب او به رشته وزنه برداری در جلسه هیات مدیره، تیم داری مجدد فولاد در لیگ برتر وزنه برداری مصوب شده بود اما باتوجه به مدیرعاملی آقای گرشاسبی در باشگاه فولاد و تغییرات در هیات مدیره، تیم داری در لیگ وزنه برداری کشور نیازمند تاییدیه مجدد هیات مدیره بود که خدا را شکر با این مهم موافقت شد.

وی اضافه نمود: آقای گرشاسبی مدیری است که روی تمام رشته های ورزشی و همچنین پتانسیل و علاقه مندی خوزستانی ها به وزنه برداری در بین جوانان و جامعه ورزشی اشراف دارد و زمانی که با او جلسه داشتم، رویکرد او این بود که باید در راستای مسئولیت اجتماعی و تقویت و حمایت رشته های المپیکی، گام برداشت و تمایل بسیاری به تیم داری در وزنه برداری نشان داد.

سرمربی تیم وزنه برداری فولاد خوزستان با بیان این که فولاد امسال تنها در لیگ برتر جوانان حضور خواهد داشت، گفت: باتوجه به این که در ایران پتانسیل لازم در داشتن وزنه بردار آماده و این که سه تیم رقابت نزدیک داشته باشند، نیست و بیشتر وزنه برداران خوزستانی هم به عضویت تیم های فولاد آمل و ذوب آهن در آمده اند، تصمیم و هدف باشگاه فولاد تیم داری در رده سنی جوانان و توجه به بخش پایه، کشف استعدادها و پرورش نخبه ها بود. ضمن این که باید با توجه به جایگاه وزنه برداری در باشگاه فولاد و علاقه مندی آقای ابراهیمی مدیریت ارشد شرکت فولاد و رئیس هیات مدیره باشگاه به این رشته و تیم داری در لیگ برتر، قدردانی کرد.

وی نام کرد: ان شاءالله با ایجاد زیرساخت های بیشتر در باشگاه فولاد برای وزنه برداری و احداث سالن چند منظوره و راه اندازی مدرسه وزنه برداری، در آینده می توانیم با اتکا به استعدادهای خودمان در لیگ برتر شرکت کنیم. البته سال گذشته که برای اولین بار در لیگ برتر رده سنی بزرگسالان حضور داشتیم، در آن مقطع نیاز بود که خودمان را به وزنه برداری کشور معرفی کنیم، ضمن این که دیدید هاشمی و داوودی دو وزنه بردار المپیکی هم با تیم فولاد بودند که خدا را شکر داوودی توانست مدال نقره المپیک را هم به دست آورد و افتخارآفرینی کند.

رشیدی ادامه داد: آقای گرشاسبی دید مثبتی به تیم داری در رشته های مختلف دارد اما در حال حاضر نیازمند زمان است تا بتواند باتوجه به اشراف بسیار خوبی که به ورزش خوزستان دارد، ایده های خود را عملیاتی کند. به نظر من وجود آقای گرشاسبی در ورزش خوزستان، اهمیت بسیاری دارد و مطمئنم که ورزش خوزستان با این نگاه، در بازی های آسیایی 2024 و المپیک فرانسه به موفقیت های خوبی دست پیدا می کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1740

به "هدف فولاد کشف استعدادهای وزنه برداری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف فولاد کشف استعدادهای وزنه برداری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید