مهمترین دغدغه مردم و مسئولان گره گشایی از اقتصاد است

به گزارش پیامک خنده، خبرنگاران/همدان نماینده اسدآباد در خانه ملت باتأکید براینکه مهمترین دغدغه مردم و مسئولان گره گشایی از اقتصاد جامعه است، گفت: مجلس برای خدمت به مردم و رفع مسائل اقتصادی جامعه در کنار دولت ایستاده است.

مهمترین دغدغه مردم و مسئولان گره گشایی از اقتصاد است

کیومرث سرمدی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر تعامل مجلس با دولت، مجلس یازدهم با هم افزایی و تعامل تمام قد در کنار دولت ایستاده، تا از فرصت باقی مانده بهترین بهره برداری برای رفع معیشت و گره گشایی از زندگی مردم جامعه را رقم زند.

وی اضافه کرد: دولت طی سالهای اخیر با وجود تحریم های ظالمانه و مسائل اقتصادی و از طرفی بیماری کرونا با تلاش مضاعف توفیقات خوبی داشته است.

عضو کمیسیون امور اجتماعی مجلس شورای اسلامی مهمترین دغدغه مردم و مسئولان را گره گشایی از اقتصاد جامعه دانست و تأکید کرد: بدون شک هیچکس به تنهایی نمی تواند این مسائل را حل نماید بنابراین عبور از جنگ اقتصادی نیازمند هم افزایی ملی و حفظ وحدت و البته بکارگیری تمام ظرفیت های کشور و مشارکت دادن مردم و بخش خصوصی در امور کشور خواهد بود.

سرمدی با بیان اینکه با همدلی و همبستگی ملی و با هدایت های پیامبر گونه رهبری و کار جهادی مجلس و دولت مسائل قابل حل خواهد بود، یاد آور شد: آمریکا در جنگ اقتصادی شمشیر را برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران اسلامی، از روی بسته و فکر می کند با این حماقت ها خواهد توانست ملت ایران را تسلیم خود کند در حالیکه این آرزو آمریکا هیچ گاه محقق نخواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: مجلس در شرایط کنونی در کنار دولت و برای خدمت به مردم و تلاش برای رفع مسائل جامعه از تمام ظرفیت و قدرت خود استفاده می کند تا مسائل به حداقل برسد .

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1155

به "مهمترین دغدغه مردم و مسئولان گره گشایی از اقتصاد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمترین دغدغه مردم و مسئولان گره گشایی از اقتصاد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید