مهدی پور: بعد از مسابقات آسیایی فشار روی بچه ها طبیعی بود، با آمادگی صد درصد به دربی می رویم

به گزارش پیامک خنده، بازیکن تیم استقلال اعتقاد دارد بعد از عملکرد خوب در لیگ قهرمانان آسیا، فشار و خستگی بازیکنان این تیم در ملاقات با ذوب آهن طبیعی بوده است.

مهدی پور: بعد از مسابقات آسیایی فشار روی بچه ها طبیعی بود، با آمادگی صد درصد به دربی می رویم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهدی مهدی پور در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم استقلال گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم. فشار زیادی روی تیم مان در مسابقات آسیایی بود که نتیجه مدنظر را خدا را شکر آنجا گرفتیم. بعد از آن یک بازی با ذوب آهن داشتیم که به دلیل خستگی و به هم ریختن خواب بچه ها کمی مشکل پیدا کردیم، اما الان همه چیز خوب است و ان شاءالله بتوانیم یک بازی خوب را در دربی انجام دهیم.

وی در خصوص اینکه شکست مقابل ذوب آهن فشاری روی استقلال وارد نمی کند، گفت: تیم مان شرایط خوبی دارد. بعد از آسیا با آن گروه سنگین، فشار روی بچه ها طبیعی بود، ولی خدا را شکر این مسئله تقریباً حل شده و ان شاءالله با آمادگی صد درصد وارد دربی شویم.

هافبک تیم استقلال در خصوص پیش بینی اش از نتیجه دربی مطرح کرد: نتیجه را نمی گردد پیش بینی کرد. کلاً این بازی شرایط خاص و سختی برای هر دو تیم دارد و ما هم سعی می کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

مهدی پور در خصوص اینکه گفته می گردد در صورت عدم رجحان استقلال در دربی این تیم شانس قهرمانی را از دست می دهد، گفت: این بازی علاوه بر اینکه برای طرفداران بازی خاص و حساسی است، از لحاظ جدولی هم شرایط ویژه ای دارد. ما باید سعی کنیم این بازی را ببریم تا در ادامه فصل برای قهرمانی بجنگیم.

وی در خصوص عملکردش در استقلال اعلام کرد: خدا را شکر در جام باشگاه های آسیا توانستم تا حدودی به تیم یاری کنم و شرایطم خوب بود. از جایی که کادر فنی به من اعتماد کرد توانستم به تیم یاری کنم. از اینجا به بعد هم کادر فنی به من اعتماد کند سعی می کنم بهترین عملکرد را داشته باشم و در غیر اینصورت هم دعا می کنیم تیم بهترین عملکرد را داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 خرداد 1400 بروزرسانی: 24 خرداد 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1614

به "مهدی پور: بعد از مسابقات آسیایی فشار روی بچه ها طبیعی بود، با آمادگی صد درصد به دربی می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی پور: بعد از مسابقات آسیایی فشار روی بچه ها طبیعی بود، با آمادگی صد درصد به دربی می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید