حجازی: استقلال می تواند الهلال را هم شکست دهد، با غیبت قایدی کار سخت می گردد

به گزارش پیامک خنده، مربی پیشین استقلال معتقد است که آبی پوشان اگر دنبال قهرمانی در آسیا هستند، نباید قرعه برایشان مهم باشد و در عین حال گفت آنها می توانند الهلال را شکست دهند.

حجازی: استقلال می تواند الهلال را هم شکست دهد، با غیبت قایدی کار سخت می گردد

آتیلا حجازی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد صعود استقلال از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: کار استقلال تازه آغاز شده و قطعا این تیم در مسابقات بعدی کار سختی در پیش خواهد داشت. در بازی با الشرطه هم شرایط کمی سخت شد و نمی دانم چرا استقلال در نیمه دوم تصمیم به عقب نشینی گرفت. اگر الشرطه تیم زهرداری بود این امکان وجود داشت که استقلال را به دردسر بیندازد.

وی در مورد تقابل استقلال و الهلال عربستان در مرحله بعدی گفت: اگر استقلال دنبال قهرمانی در آسیا است نباید قرعه برایش مهم باشد. الهلال یکی از تیم های قدیمی و خوب در فوتبال آسیا است اما استقلال می تواند از سد این تیم عبور کند و به مراحل بالاتر برود.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال بازی هایش را در این گروه خیلی خوب آغاز کرد و به عنوان صدرنشین هم به مرحله بعدی رفت. نکته مثبت آمار خوب این تیم در خط حمله است ولی خط دفاعی آبی پوشان متزلزل نشان دادند که این ضعف باید رفع گردد. از طرفی این نکته هم مهم است که اگر مهدی قایدی در یک بازی غایب باشد قطعا کار استقلال سخت می گردد چون اساس حملات استقلال روی استفاده از توانایی های این بازیکن است. استقلال در خط حمله احتیاج به یک بازیکن دیگر دارد.

حجازی در مورد اینکه آیا این تیم می تواند در لیگ برتر مدعی قهرمانی باشد، گفت: فاصله استقلال با پرسپولیس و سپاهان زیاد نیست و آنها می توانند در این فصل مدعی باشند. مسئله مهم این است که استقلال از این به بعد روی بازی های لیگ برتر تمرکز کند و تا آخرین هفته برای قهرمانی بجنگد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1613

به "حجازی: استقلال می تواند الهلال را هم شکست دهد، با غیبت قایدی کار سخت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حجازی: استقلال می تواند الهلال را هم شکست دهد، با غیبت قایدی کار سخت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید