عضو هیئت مدیره پرسپولیس: اسب مان را برای قهرمانی زین کرده ایم، پاداش ویژه ای به بازیکنان می دهیم

به گزارش پیامک خنده، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: با شکست النصر حق به حقدار رسید و حالا تیم برای قهرمانی در آسیا تلاش خواهد کرد.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس: اسب مان را برای قهرمانی زین کرده ایم، پاداش ویژه ای به بازیکنان می دهیم

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

علی رغبتی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل النصر عربستان و صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: خدا را شکر حق به حقدار رسید. امسال اسب مان را زین کرده ایم برای قهرمانی.

وی در مورد محرومیت آل کثیر و اینکه این محرومیت پیروزی پرسپولیس را شیرین تر کرد، گفت: این محرومیت بسیار ناحق بود، اما بچه ها با قدرت بازی کردند و جای خالی این بازیکن را هم پر کردند و به فینال صعود کردند. در اولین گام پرونده آل کثیر را در AFC پیگیری خواهیم کرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه چه پاداشی به بازیکنان این تیم تعلق خواهد گرفت، اعلام کرد: پاداش ویژه ای برای بازیکنان تدارک دیدیم اما قطعاً حق بازیکنان بیش از این است و نمی توانیم با هیچ پاداشی افتخار آفرینی آنها را جبران کنیم.

رغبتی در واکنش به طرح این موضوع که اکنون تنها نگرانی موجود بحث پرداخت مطالبات برانکو است، یادآور شد: برای این موضوع هم برنامه ویژه ای داریم و جای نگرانی نیست. این بدهی را هم به زودی پرداخت خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1199

به "عضو هیئت مدیره پرسپولیس: اسب مان را برای قهرمانی زین کرده ایم، پاداش ویژه ای به بازیکنان می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو هیئت مدیره پرسپولیس: اسب مان را برای قهرمانی زین کرده ایم، پاداش ویژه ای به بازیکنان می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید