رضا اطری: در آستانه المپیک نباید دغدغه اقتصادی و شغلی داشته باشیم

به گزارش پیامک خنده، به گزارش خبرنگاران، رضا اطری عضو تیم ملی کشتی آزاد در وزن 57 کیلوگرم در مصاحبه با سایت فدراسیون کشتی با بیان این مطلب اضافه کرد: خدا را شکر بعد از عمل جراحی مینیسک پایم که حدود یک ماه قبل از رقابت های انتخابی انجام شد، به شرایط خوب بدنی بازگشته ام.

رضا اطری: در آستانه المپیک نباید دغدغه اقتصادی و شغلی داشته باشیم

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

وی ادامه داد: تمرینات خوب و پرفشاری را زیر نظر کادر فنی در اردوهای تیم ملی انجام می دهیم و وارد فاز تمرینات المپیکی شده ایم.

دارنده مدال طلای آسیا در خصوص شرایطش در وزن 57 کیلوگرم توضیح داد: انگیزه بسیار خوبی برای کار کردن دارم، با همین انگیزه یک ماه پس از عمل جراحی پایم و بدون آمادگی جسمانی و تمرینات کافی در انتخابی حضور یافتم تا شانس حضور در المپیک را داشته باشم.

وی اضافه کرد: هم اکنون پس از برگزاری 2 مرحله اردو، شرایط جسمانی و فنی خوب است و پیشرفت زیادی نموده ام.

دارنده سهمیه المپیک توکیو در خصوص حضورش در این مسابقات گفت: ابتدا باید بگویم پیراهن تیم ملی حق شخصی کسی نیست و باید برای بدست آوردن آن کوشش کرد. کسی می تواند این پیراهن را بپوشد که تمامی حریفان خود را از پیش رو برداشته باشد و حرفی برای گفتن باقی نگذاشته باشد.

وی ادامه داد: من تابع تصمیم کادر فنی هستم و هرجایی که صلاح بدانند به میدان می روم، بعنوان سرباز این کشور فشار تمرینات و حضور در شرایط قرنطینه را تحمل می کنیم و وظیفه ما است که برای اهتزاز پرچم کشورمان در المپیک بجنگیم.

اطری با بیان اینکه هدفش تنها کسب مدال در المپیک است گفت: مسئله ای برای برگزاری انتخابی ندارم چراکه هدفم کسب مدال است و سه سال است که شرایط سخت تمرینات را تحمل می کنم که به مدال دست یابم.

وی اضافه کرد: به عشق کشتی، به عشق ورزش و به عشق مردم کشورم تمرین می کنم و فشارها را تحمل می کنم تا ملت ایران را شاد کنم و این انگیزه درونی من است. شرایط بدنی ام خوب شده و بهترین تمریناتم را بهتر از سال های قبل و با انگیزه تر انجام می دهم، 3 سال رفته ام و نتیجه نگرفتم و سال جاری سال المپیک است و مطمئن باشید کم نمی گذارم و با تمام وجود و هرچه از خود دارم می گذارم تا به مدال برسم.

آزادکار وزن 57 کیلوگرم در خصوص شرایط و امکانات اردویی گفت: شرایط تغذیه و اسکان در اردوهای تیم ملی نسبت به گذشته خیلی بهتر شده و جا دارد از مسئولان فدراسیون که واقعاً برای کشتی و کشتی گیران کار می نمایند، قدردانی کنم.

دارنده مدال برنز بازی های آسیایی گفت: البته هرچقدر هم که شرایط خوب باشد، باز هم دغدغه هایی وجود دارد که ذهن ورزشکاران را درگیر خود کند و باعث گردد نتوانند آنطور که باید تمرینات خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تمام وقت ما در اردوهای تیم ملی می گذرد و شغلی نداریم، اگر شرایط حقوقی ما تعیین گردد و یا اینکه در جایی استخدام شویم خیلی خوب است تا دیگر دغدغه ای در هنگام تمرین کردن نداشته باشیم.

اطری گفت: من متأهل هستم اما نه درآمد دارم و نه بیمه ای، با خرج پدرم زندگی ام می چرخد و برایم جای تعجب است با اینکه لیسانس و مدال بازی های آسیایی را دارم و شامل قانون استخدام قهرمانان نیز می شوم اما شرایط استخدامم فراهم نمی گردد و از مسئولان می خواهم که پیگیر شغل قهرمانان خود باشند تا ما نیز بدون دغدغه به تمرینات خود بپردازیم.

وی در انتها اعلام کرد: در این چند وقت اخیر کشتی بیشتر دیده شده و مسئولان فدراسیون نیز واقعاً برای کشتی کار می نمایند اما یک چیز درونی در کشتی گیران است که اعتماد به نفس آنها را پایین می آورد و آن نیز مسائل و دغدغه های این قشر زحمتکش و پرکوشش است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اسفند 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1419

به "رضا اطری: در آستانه المپیک نباید دغدغه اقتصادی و شغلی داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا اطری: در آستانه المپیک نباید دغدغه اقتصادی و شغلی داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید