بازسازی ساختمان سابق استانداری کرمانشاه شروع شد

به گزارش پیامک خنده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه از تخصیص اعتبار برای بازسازی بخش هایی از ساختمان سابق استانداری شهر اطلاع داد.

بازسازی ساختمان سابق استانداری کرمانشاه شروع شد

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه، امید قادری 6 مرداد 99 گفت: در راستای حفاظت از این بنای ارزشمند، بازسازی های مستمری در سال های گذشته انجام شد، در امسال با اختصاص اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، عملیات بازسازی و بازسازی این بنای تاریخی شروع شد.

او با اشاره به عزم جدی این اداره کل برای حفظ و نگهداری آثار تاریخی، اضافه نمود: عملیات بازسازی و نگهداری زیرزمین ساختمان سابق استانداری کرمانشاه با حضور مشاوران و کارشناسان زبده میراث فرهنگی انجام می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه خاطر نشان کرد: این بنا به علت فرسودگی دچار آسیب هایی شده است و اینک با تصویب این اعتبار مجدداً ترمیم می گردد.

ساختمان سابق استانداری کرمانشاه یکی از بناهای ارزشمند و مربوط به اوایل دوران پهلوی است که در تاریخ به شماره 3478 به تاریخ 25 اسفند سال 1379 در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1031

به "بازسازی ساختمان سابق استانداری کرمانشاه شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ساختمان سابق استانداری کرمانشاه شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید