توسعه زیرساخت های اقامتی در نقاط گردشگری لرستان

به گزارش پیامک خنده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت:با هدف توسعه مراکز اقامتی در جاذبه های گردشگری لرستان، مجوز لازم 9 مرکز دیگر صادر و در حال ساخت هستند.

توسعه زیرساخت های اقامتی در نقاط گردشگری لرستان

عطا حسن پور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان اظهار کرد: در استان لرستان 24 هتل و اقامتگاه اصلی وجود دارد که اصلا پاسخگو نیست لذا درصدد توسعه و تکمیل زیرساخت های اقامتی و به ویژه برطرف موانع و مسائل سرمایه گذاران بخش خصوصی در این حوزه هستیم.

او تشریح کرد: بخش خصوصی علاوه بر لرستان در کل کشور وارد حوزه گردشگری شده است و در استان ما خوشبختانه در سنوات اخیر چند سرمایه گذار خوب مانند کشت و صنعت گردشگری کشاورزی را در پیش گرفتند که در غرب کشور چنین پتانسیلی کم نظیر است بعلاوه با ورود شرکت ماهان تور های پروازی لرستان هم افزایش پیدا کرد که اقدامی بی سابقه بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان با اشاره وجود چشمه و آبشار خدادادی بی شمار در استان لرستان تاکید نمود: لرستان با وجود 69 آبشار طبیعی دائمی و فصلی در کشور رکورددار است از طرفی به عنوان سومین حوزه پر آب کشور، توسعه گردشگری آب و ورود سرمایه گذار خصوصی در این حوزه لازم است که انشالله از این هدیه الهی بیشترین استفاده را ببریم.

حسن پور بعلاوه ضمن تقدیر از حمایت ها و پیگیری های آقای زیویار استاندار لرستان و قول مساعد آقای مهندس ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در مورد افزایش اعتبارت حوزه بازسازی بنا ها و اماکن تاریخی استان بیان داشت: کوشش می کنیم با جذب به موقع اعتبارت در امسال نسبت به بازسازی بنا ها و اماکن اولویت دار استان اقدام کنیم.

خبرنگاران لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 مهر 1401 بروزرسانی: 13 مهر 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2108

به "توسعه زیرساخت های اقامتی در نقاط گردشگری لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه زیرساخت های اقامتی در نقاط گردشگری لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید