محلول های ضدعفونی کننده جدید بر پایه آب و نانو فراوری می گردد

به گزارش پیامک خنده، قرارداد همکاری مشترک فراوری محلول های ضدعفونی کننده دست و سطوح، بر پایه آب و مبتنی بر فناوری نانو، میان دو شرکت دانش بنیان عضو پارک فناوری پردیس منعقد شد.

محلول های ضدعفونی کننده جدید بر پایه آب و نانو فراوری می گردد

به گزارش خبرنگاران، دو شرکت دانش بنیان عضو پارک فناوری پردیس نسبت به عقد قرارداد همکاری برای فراوری محلول های گندزدایی محیط و سطوح بر پایه آب اقدام کردند.

حمزه کازرونی، مدیرعامل یکی از این شرکت های دانش بنیان با بیان اینکه 2 محصول این شرکت از آزمایشگاه همکار وزارت بهداشت، پیروز به اخذ تاییدیه شده است، گفت: با توجه به مسائل محلول های ضدعفونی کننده بر پایه الکل، وزارت بهداشت تمرکز خود را برای حمایت از فراوریکنندگان محصولات ضدعفونی کننده بر پایه آب معطوف نموده است.

وی با اشاره به همکاری مشترک این شرکت با یکی دیگر از شرکت های دانش بنیان عضو این پارک، یادآور شد: نخستین محصول مشترک این دو شرکت که بر پایه آب فراوری می گردد، تا 10.000 برابر نسبت به محلول های ضدعفونی کننده پایه الکل قوی تر است.

کازرونی دومین محصول مشترک این دو شرکت را محلول ضدعفونی کننده خود استریل با ماندگاری بالا برای استریل نگهداشتن سطوح مختلف دانست و خاطر نشان کرد: این محلول به مدت بیش از 3 ماه، سطوح را نسبت به تماس مجدد با ویروس و باکتری استریل می نماید و منجر به اطمینان بخشی مراکز درمانی و کاهش مصرف محلول های ضدعفونی کننده می گردد.

اسماعیل صابرفر، مدیرعامل یکی دیگر از شرکت های دانش بنیان این پارک فناوری نیز ظرفیت فراوری این شرکت را برای همکاری مشترک، 3 تن در روز اعلام نمود و گفت: مخازن نگهداری، مخازن ترکیب مواد اولیه و خط فراوری برای همکاری مشترک تجهیز شده است و جهت افزایش ظرفیت فراوری نیز آمادگی کامل وجود دارد.

بر اساس اعلام روابط عمومی پارک فناوری پردیس، به گفته وی خط فراوری شرکت در مقادیر 50، 100 و 500 میلی لیتر آماده فراوری است و همچنین فراوری در ابعاد عظیم 1 و 4 لیتر هم بر اساس احتیاج مخاطب امکان پذیر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1385

به "محلول های ضدعفونی کننده جدید بر پایه آب و نانو فراوری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محلول های ضدعفونی کننده جدید بر پایه آب و نانو فراوری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید