به دنبال واگذاری پارک های فناوری به بخش خصوصی هستیم

به گزارش پیامک خنده، معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: پیشرفت قابل توجهی در پارک های علم و فناوری صورت گرفته است و به دنبال واگذاری این حوزه به بخش خصوصی هستیم.

به دنبال واگذاری پارک های فناوری به بخش خصوصی هستیم

به گزارش خبرنگاران، سورنا ستاری بعداز ظهر امروز (شنبه) در آیین افتتاح نخستین پارک علم و فناوری سلامت کشور درباره راهگشایی این پارک در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اکنون بیش از 40 پارک علم و فناوری در کشور وجود دارد، ولی در حوزه سلامت یک یا دو پارک مشغول به فعالیت هستند.

وی ادامه داد: شرکت های زیادی در این پارک ها در حال فعالیت هستند و این امر موضوع در استان اصفهان به طور ویژه مورد توجه واقع شده است. حوزه سلامت در شاخه های مختلف بازار فوق العاده ای دارد و این موضوع باعث می گردد تا شرکت های بسیاری رشد نمایند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور توضیح داد: پیشرفت قابل توجهی اجرا شده است و با همدلی که در شرکت های دانش بنیان و استان اصفهان است، اتفاقات خوبی رقم زده شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: نسل جدید پارک های علم و فناوری به سمت واگذاری به بخش خصوصی می رود و حتی تاسیس پارک و زیرساخت ها توسط این بخش اجرا خواهد شد و به همین دلیل به دنبال راه اندازی این پارک ها در شهرها هستیم. این اتفاق در تهران پیش از این اتفاق افتاده است.

به گزارش خبرنگاران، نخستین پارک علم و فناوری سلامت اصفهان واقع در معاونت غذا و داروی این شهر امروز با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور افتتاح شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 127

به "به دنبال واگذاری پارک های فناوری به بخش خصوصی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به دنبال واگذاری پارک های فناوری به بخش خصوصی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید