طاهری با انتقاد از حضور افراد غیرمسئول در ورزشگاه: بعد می گویند چرا بازیکنان استقلال کرونا گرفتند

به گزارش پیامک خنده، سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: به دلیل حضور افراد غیرمسئول در ورزشگاه انقلاب کرج خیلی اذیت شدیم و کسی هم نتوانست آنها را بیرون کند.

طاهری با انتقاد از حضور افراد غیرمسئول در ورزشگاه: بعد می گویند چرا بازیکنان استقلال کرونا گرفتند

بیژن طاهری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره برتری 2 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل هوادار در بازی معوقه از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: ورزشگاه انقلاب کرج توان برگزاری چنین بازی سنگینی را نداشت. گذشته از چمن ورزشگاه که قابلیت بازی کردن نداشت، از نظر امنیتی هم در سطح بالایی نبود. این ورزشگاه برای استقلال کوچک بود، چون خیلی اذیت شدیم. افرادی که سمت نداشتند در کنار زمین، راهروها، رختکن و ... حاضر بودند.

وی افزود: بازیکنان استقلال به تازگی به خاطر ابتلا به ویروس کرونا بهبود یافته بودند و حضور افراد متفرقه دوباره باعث ایجاد خطر می شد. بعد می گویند چرا بازیکنان استقلال رعایت نکردند و کرونا گرفتند. همین اتفاقات در مسجدسلیمان و اراک افتاد. شاهد بودم که هیئت فوتبال کرج چقدر زحمت کشید ولی نتوانستند مدیریت کنند. آنقدر کنار زمین آدم غیرمسئول حضور داشت که کلافه شده بودیم. بازی روز گذشته در اصل با حضور تماشاگر برگزار گشت.

سرپرست تیم استقلال با بیان اینکه نباید دیدار آبی پوشان با هوادار در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می شد، شرح داد: بازی را برده ایم و بهانه نمی آوریم ولی بی نظمی در ورزشگاه بیداد می کرد. افراد با بچه های شان به ورزشگاه آمده بودند، در صورتی که قرار نبود هر کسی دست دو نفر را بگیرد و با خود به ورزشگاه بیاورد. هر فردی با دوربین کنار زمین، راهروها، سمت رختکن و ... حضور داشت. هیچ کسی هم نبود که کمک کند. یگان ویژه تلاشش را کرد ولی آدم غیرمسئول زیاد بود و نتوانستند آنها را بیرون کنند.

طاهری در خصوص صحبت هایش با سیاوش یزدانی پس از اخراج در بازی با هوادار گفت: چون یزدانی اخراج شده بود به او دلداری می دادم. بازی ندادن به یزدانی در تیم ملی با این سطح از بازی مزید بر علت شد که او شرایط خوب گذشته را نداشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1998

به "طاهری با انتقاد از حضور افراد غیرمسئول در ورزشگاه: بعد می گویند چرا بازیکنان استقلال کرونا گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طاهری با انتقاد از حضور افراد غیرمسئول در ورزشگاه: بعد می گویند چرا بازیکنان استقلال کرونا گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید