رای کمیته استیناف عادلانه بود، جدال دو مهاجم سابق دیدنی خواهد بود

به گزارش پیامک خنده، منصور رشیدی در گفت و گو با خبرنگاران و در مورد ملاقات معوقه استقلال برابر پیکان از هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: آبی ها تا قبل از بحث کرونا و لغو دو بازی استقلال شرایط بسیار خوبی داشته و توانسته بودند بازی های خود را با موفقیت به خاتمه رسانده و صدرنشین لیگ باشند.

رای کمیته استیناف عادلانه بود، جدال دو مهاجم سابق دیدنی خواهد بود

وی تاکید نمود: استقلال در خط دفاع و حمله برترین بود و تنها تیمی بود که در نیم فصل اول شکست را پذیرا نشده بود و همین مساله باعث شد تا فاصله خود را با رقیب همیشگی اش حفظ کند. اگر کرونا دوباره پیش نمی آمد دو بازی استقلال برابر پیکان و طرفدار لغو نمی شد و استقلال می توانست به راحتی این دو ملاقات را با موفقیت به خاتمه برساند اما وقفه ای که به وجود آمد و اینکه نزدیک به 13 بازیکن استقلال هم دچار کرونا شدند باعث شد تمرینات این تیم لغو شده و شاید تیم از لحاظ آمادگی جسمی و روحی دچار مشکل شده باشد اما مطمئنم بازیکنان انگیزه بالایی دارند و تمام کوشش خود را به کار خواهند بست تا بتوانند فردا طرفدار را شکست داده و همچنان صدرنشین جدول باقی بمانند.

رشیدی در خصوص طرفدار تهران گفت: این تیم جوان، با انگیزه و پر از شور و نشاط است، رضا عنایتی که راهنمایی این تیم را بر عهده دارد سال ها به عنوان مهاجم برای استقلال گلزنی نموده، تیم سابقش را به خوبی می شناسد البته آنها هم در ابتدای فصل نتایج خوبی نداشتند اما هر چه از زمان بازی ها گذشته عملکرد آنها بهتر شد و شاید این توقف لیگ به خاطر تیم ملی و کرونا آنها را هم دچار مشکل کند اما جوانان باانگیزه ای در این تیم وجود دارند و در پی این هستند همانطور که در مقابل پرسپولیس خوش درخشیدند مقابل استقلال هم بدرخشند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص عملکرد آبی پوشان هم گفت: استقلال بعد از منفی شدن تست بازیکنانش تمرینات خود را شروع نموده است و کوشش می نماید تا با آمادگی کامل به مصاف حریفش برود. مجیدی می داند با شرایطی که به وجود آمده باید تیمش را از هر لحاظ آماده این ملاقات کند تا بتواند سه امتیاز این بازی حساس را از آن خود کند.

وی در خصوص رأی کمیته استیناف در خصوص بازیکن خاطی گل گهر سیرجان نیز گفت: رأی کاملاً درست بود، گل گهر خطا نموده بود و باید تاوان خطایش را می داد اما نمی دانم چرا یک عده که هیچ منافعی هم ندارند بیشتر از گل گهری ها از نتیجه ای رأی ناراحت هستند. تیمی که تخلف نموده باید جریمه گردد، امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در فوتبال نباشیم تا شاهد یک فوتبال بدون حاشیه و مجذوب کننده باشیم.

رشیدی در خاتمه اعلام کرد: تقابل مجیدی و عنایتی، دو مهاجم سابق استقلال که روزی در کنار یکدیگر کوشش می کردند تا برای آبی پوشان گل بزنند فردا مجذوب کننده خواهد بود. استقلال باید این بازی را برای تداوم صدرنشینی اش ببرد و عنایتی می خواهد یک بار دیگر شگفتی ساز گردد. دو بازیکنی که یک روز در کنار هم بودند حالا به خاطر شرایط شأن که سرمربی دو تیم هستند باید رو در روی یکدیگر قرار بگیرند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1969

به "رای کمیته استیناف عادلانه بود، جدال دو مهاجم سابق دیدنی خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رای کمیته استیناف عادلانه بود، جدال دو مهاجم سابق دیدنی خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید