بختیاری زاده: یمن با کیفیت نبود، اما بازیکنان ایران هم نظم و تمرکز داشتند

به گزارش پیامک خنده، سهراب بختیاری زاده، مربی تیم فوتبال امید کشورمان معتقد است که حریف اول تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا، کیفیت چندانی نداشته است.

بختیاری زاده: یمن با کیفیت نبود، اما بازیکنان ایران هم نظم و تمرکز داشتند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سهراب بختیاری زاده درباره برگزاری تمرینات این تیم با اشاره به بازی ها و اردوهایی که این تیم پیش از این داشته است، گفت: اکنون تمرینات مان را در تهران دنبال می کنیم و برای حضور در قطر و برگزاری تورنمنت چهارجانبه آماده می شویم. سه بازی دوستانه در قطر انجام خواهیم داد که این مسئله می تواند به برنامه ریزی ما یاری کند.

وی با اشاره به وضعیت بازیکنان این تیم گفت: خوشبختانه بازیکن مصدوم نداریم و همه در خدمت تیم هستند. باشگاه ها و بیشتر از همه مربیان هم در این مدت با تیم امید تعامل خوبی داشتند. امیدوارم این هماهنگی باعث گردد تیم امید خودش را به خوبی برای مرحله اول مسابقات انتخابی المپیک که فروردین ماه 98 در تهران برگزار می گردد، آماده کند. اینطور نیست که چون بازی ها در تهران برگزار می گردد، حتما باید صعود کنیم و چیزی قطعی نیست، اما کوشش مان را خواهیم کرد.

مربی تیم فوتبال امید کشورمان درباره اینکه چقدر برای شکستن طلسم صعود به المپیک امیدوار است، اظهار داشت: کار سخت است، اما ما تمام کوشش مان را خواهیم کرد. در تمرینات و جلساتی که داریم، بحث مان با بازیکنان، روی حفظ تمرکز است و این مسئله اهمیت دارد. در ماه فقط چند روز بچه ها را در اختیار داریم، اما زندگی بازیکنان باید در مواقع دیگر هم بتوانند تمرکز نمایند و یک زندگی حرفه ای را داشته باشند.

بختیاری زاده درباره اینکه آیا از نظر هماهنگی با باشگاه ها شرایط مناسب است یا نه، گفت: اردوهای اولی که داشتیم، کمی ناهماهنگی بود، اما اکنون وضعیت بهتر شده است.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اینکه پس از برتری 5 بر صفر ایران مقابل یمن برای قهرمانی تیم ملی در جام ملت ها چقدر شانس قائل است، یادآور شد: شاید یکی از سخت ترین کارها پیش بینی کردن است. اتفاقات فوتبال همیشه جلوتر از کارشناسان است. نمی توان دقیق چیزی گفت و از قبل فوتبال را پیش بینی کنیم، اما می توانم بگویم این تیم ملی ما، همه شاخصه ها را برای کسب نتیجه در آسیا دارد. امیدوارم که قهرمان گردد.

وی در واکنش به این مسئله که تیم یمن هم چندان قدرت نداشت، گفت: بازی اول همیشه سخت و آغاز کار شماست. تیم یمن هم روی کاغذ حریف سرسختی برای ما نیست و در زمین هم تیم با کیفیتی نبود، اما از حق نگذریم که کیفیت کار بچه ها، نظم تیمی و تمرکزی که داشتند عالی بود. این مسئله باعث شد اتفاقاتی که در آغاز جام برای تیمی مانند استرالیا یا دیگر تیم هایی که خود را از پیش برنده می دانستند، برای ما رخ ندهد.

بختیاری زاده درباره دیدار آینده تیم ملی مقابل ویتنام گفت: هیچ مسابقه ای ساده نیست و همه تیم ها با تفکر آمدند و دنبال امتیازگیری هستند. شانس ما مقابل ویتنام هم زیاد است، اما بازیکنان باید تمرکز نمایند.

مربی تیم فوتبال امید کشورمان در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه باشگاه هایی مانند پرسپولیس و استقلال درگیر مسائل مالی هستند اما در عین حال اصرار به برگزاری اردوهای برون مرزی دارند و این مسئله را چطور ارزیابی می نماید، اظهار داشت: امیدوارم یک روزی باشد که تیم های ما خیلی خوب خودشان را اداره نمایند. من نمی توانم درباره این مسئله صحبت کنم فقط امیدوارم خودشان بهترین تصمیم را بگیرند. امیدوارم استقلال و پرسپولیس همیشه در سطح اول باشد، چون حضور این تیم ها در سطح اول به فوتبال ما یاری می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 124

به "بختیاری زاده: یمن با کیفیت نبود، اما بازیکنان ایران هم نظم و تمرکز داشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بختیاری زاده: یمن با کیفیت نبود، اما بازیکنان ایران هم نظم و تمرکز داشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید