رکورد تاریخی پرسپولیس 7 ساله شد ، جاودانگی سرخ ها از برانکو تا یحیی

به گزارش پیامک خنده، تیم فوتبال پرسپولیس برای هفتمین سال متوالی به یک رکورد ویژه در لیگ برتر رسید.

رکورد تاریخی پرسپولیس 7 ساله شد ، جاودانگی سرخ ها از برانکو تا یحیی

به گزارش خبرنگاران آنلاین، در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر خلیج فارس شاگردان یحیی گل محمدی در پرپسولیس پیروز شدند با نتیجه یک بر صفر پیکان تهران را شکست دهند تا با 60 امتیاز در صدرجدول رده بندی قرار بگیرند.

سرخ پوشان مرکز در حالی دو هفته مانده به انتها رقابت های لیگ برتر 60 امتیازی شدند که با این اتفاق آنها حالا یک رکورد خارق العاده در فوتبال ایران را بنام خود ثبت کردند. پرسپولیسی برای هفتمین فصل متوالی پیروز شدند جمع امتیازات خود در انتها فصل را به 60 + امتیاز برساند تا از این حیث صاحب رکورد شوند.

سرخ پوشان مرکز پیروز شدند در لیگ شانزدهم 66 امتیاز، لیگ هفدهم 64 امتیاز، لیگ هجدهم 61 امتیاز، لیگ نوزدهم 67 امتیاز، لیگ بیستم 67 امتیاز و در لیگ بیست و یکم 63 امتیاز کسب کنند. در شش فصل گذشته پرسپولیس در حالی پیروز به کسب بیش از 60 امتیاز در انتها فصل شده است که تنها در لیگ بیست و یکم نتوانسته به عنوان قهرمانی دست پیدا کند تا پایین تر از استقلال به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کند.

یحیی گل محمدی که از لیگ نوزدهم بعد از جدایی گابریل کالدرون هدایت سرخ پوشان را بر عهده گرفته است در چهارمین فصل حضور خود با پرسپولیس در لیگ برتر پیروز شده است با این تیم در انتها فصل از مرز 60 امتیاز عبور کند.

سرخ پوشان که در لیگ نوزدهم و بیستم با این سرمربی پیروز به کسب 67 امتیاز شدند و در انتها به عنوان قهرمان جام را بالای سر ببرند حالا این فرصت را دارند با پیروزی در دو بازی انتهای خود در لیگ بیست و دوم علاوه بر کسب عنوان قهرمانی، با ثبت 66 امتیاز در انتها رقابت های لیگ یک رکورد تازه دیگری را به نام خود به ثبت برسانند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1402 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2202

به "رکورد تاریخی پرسپولیس 7 ساله شد ، جاودانگی سرخ ها از برانکو تا یحیی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد تاریخی پرسپولیس 7 ساله شد ، جاودانگی سرخ ها از برانکو تا یحیی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید