تارتار: حاج ملک از پنالتی ما مقابل استقلال چشم پوشی کرد، دایی و قلعه نویی می توانند تیم ملی را جمع و جور نمایند

به گزارش پیامک خنده، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد که داور ملاقات این تیم مقابل استقلال، یک پنالتی را به سود نفتی ها اعلام نکرده است.

تارتار: حاج ملک از پنالتی ما مقابل استقلال چشم پوشی کرد، دایی و قلعه نویی می توانند تیم ملی را جمع و جور نمایند

مهدی تارتار در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شکست 2 بر یک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مقابل استقلال گفت: بازی را بسیار خوب آغاز کردیم و آن را کاملاً در اختیار داشتیم. پس از اینکه به گل رسیدیم، عملکرد خوبی داشتیم، اما روی ضدحملات حریف دچار مشکل شدیم و گل تساوی را دریافت کردیم. پس از آن، بازیکنان ما کاملاً بازی را کنترل کردند و نیمه دوم را بسیار خوب آغاز کردیم، اما اسیر ضدحمله دیگری از استقلال شدیم.

استقلال در بازی های گذشته و همچنین لیگ قهرمانان آسیا، در ضدحملات واقعاً خطرناک بوده و کیفیت بعضی بازیکنان آنها اینقدر بالاست که مهارشان سخت است.، وی ضمن بیان این جمله توضیح داد: پس از دریافت گل دوم، سیستم استقلال در حالت دفاعی از 2-5-3 به 2-3-5 و 1-4-5 تغییر می کرد. همین باعث شد کار گره بخورد و نتوانستیم گل تساوی را بزنیم. از طرفداران نفت که راه دوری را تا تهران طی کردند و برای حمایت از ما به استادیوم آزادی آمدند، تشکر می کنم. متأسفانه شرمسار آنها شدیم و نتوانستیم نتیجه موردنظر را کسب کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با انتقاد از عدم اعلام پنالتی به سود نفتی ها و اعتراض طرفداران استقلال به عملکرد داور بازی اعلام کرد: از حاج ملک انتظار داشتم پنالتی ما را در دقیقه 89 اعلام می کرد، اما از آن چشم پوشی کرد. ما می توانستیم یک مساوی از استقلال بگیریم. حاج ملک داوری جوان و سالم است و به غیر از این صحنه، اشتباه دیگری از او ندیدم. به استقلال و کادر فنی جوان تبریک می گویم و برای آنها آرزوی موفقیت می کنم. این پیروزی را به طرفدارانی که حرمت نگه داشتند تبریک می گویم، نه کسانی که فحاشی کردند و آنچه را که لایق خودشان بود، به ما نسبت دادند.

تارتار در این باره که او اهل کُری خوانی برای استقلالی ها نیست و آنها پیش تر به او فحاشی نمی کردند، به خبرنگاران گفت: فکر می کنم با توجه به اینکه دیاباته در بازی رفت برابر ما مصدوم شد و اینکه استقلال هفته آینده به مصاف پرسپولیس می رود، طرفداران فکر کردند که ما در این مسابقه خشونت به خرج دادیم. آمار بازی نشان می دهد خطاهای ما کمتر از استقلال بود و خشونت نداشتیم. دیاباته هم به خاطر کشیدگی عضله مصدوم شد و برخوردی صورت نگرفت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا انتظار داشت مجیدی تغییراتی در ترکیب استقلال برای این مسابقه ایجاد کند، اعلام کرد: مجیدی در نشست خبری پیش از مسابقه چنین چیزی را گفته بود و انتظار آن را داشتیم. دو بازیکن استقلال در نیمه دوم وارد زمین شدند و تأثیر خود را گذاشتند. ما مستحق شکست نبودیم و با بازی خوبی که ارائه کردیم، می توانستیم مساوی بگیریم. داوری هم در این موضوع تأثیرگذار بود.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با درخواست از اعضای کمیته اخلاق برای رسیدگی به این موضوع توضیح داد: افرادی که در کمیته اخلاق هستند، خودشان را جای مربیان بگذارند و فکر نمایند خودشان در استادیوم ناسزا می شنوند. این دشنام ها و فحش ها به ناموس و خانواده ما واقعاً سنگین است و نمی دانم چرا از آن چشم پوشی می نمایند.

تارتار در پاسخ به پرسشی درباره نتیجه دربی 91 به خبرنگاران گفت: من در تیم خودم مشغول به کار هستم و بهتر است درباره تیم های دیگر صحبت نکنم، چون اخیراً طرفداران از هر صحبت ما، برداشت متفاوتی می نمایند.

وی درباره ملاقات روز پنجشنبه شاگردانش مقابل سپاهان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: سپاهان تیمی قدرتمند و یکی از شانس های قهرمانی است. کار سختی مقابل این تیم داریم، اما امیدوارم با ارائه یک بازی هدفمند به پیروزی برسیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در خصوص مطرح شدن نام علی دایی و امیر قلعه نویی برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد: دایی و قلعه نویی در حال حاضر، بهترین گزینه ها هستند. این دو مربی با افتخاراتی که کسب نموده اند و مدیریت و شخصیتی که دارند، می توانند تیم ملی را جمع و جور نمایند. در کنار آنها باید مربیان جوان و پرانرژی قرار بگیرند تا بدون دغدغه از گروه مان در مقدماتی جام جهانی صعود کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 748

به "تارتار: حاج ملک از پنالتی ما مقابل استقلال چشم پوشی کرد، دایی و قلعه نویی می توانند تیم ملی را جمع و جور نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: حاج ملک از پنالتی ما مقابل استقلال چشم پوشی کرد، دایی و قلعه نویی می توانند تیم ملی را جمع و جور نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید