صادقی: اگر سعادتمند برای استقلال برنامه داشته باشد، یاری اقتصادی می کنیم، برای پیشکسوتانی که علیه هم موضع گرفتند، متاسفم

به گزارش پیامک خنده، امیرحسین صادقی، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: در صورتی که احمد سعادتمند برای استقلال برنامه داشته باشد به همراه چند پیشکسوت قرار است یاری کنیم.

صادقی: اگر سعادتمند برای استقلال برنامه داشته باشد، یاری اقتصادی می کنیم، برای پیشکسوتانی که علیه هم موضع گرفتند، متاسفم

امیرحسین صادقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره بحث هایی که در خصوص ادامه یا تعطیلی لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا می گردد، گفت: باید دید AFC و فیفا چه تصمیمی می گیرند و مسئولان فوتبال ما نیز بر اساس آن تصمیم گیری نمایند. فوتبال ما خرد جمعی ندارد که بخواهند تصمیم بگیرند. ما در برگزاری لیگ مشکل داریم، چه برسد به اینکه در چنین وضعیتی تصمیم گیری کنیم !

وی در خصوص فرا رسیدن سالگرد اولین قهرمانی تیم فوتبال استقلال در آسیا و همچنین موضعگیری بعضی پیشکسوتان به دلیل پخش یک برنامه تلویزیونی گفت: تاریخ استقلال تعیین است و حرفی نمی توان زد اما بعضی ها برای اینکه دوست دارند ناسزا بشنوند، برنامه هایی را پخش می نمایند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به موضعگیری پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس توضیح داد: متاسفم برای پیشکسوتان که به جان هم افتاده اند و فرقی نمی کند استقلالی باشند یا پرسپولیسی. بدتر از همه به جان هم افتادن دو پیشکسوت از یک باشگاه است.

صادقی در رابطه با انتخاب احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل استقلال گفت: شناختی از سعادتمند ندارم اما قرار است به همراه چند پیشکسوت با او جلسه ای داشته باشیم تا اگر بدانیم واقعا برای باشگاه برنامه دارد به او یاری کنیم، البته نه در قالب دریافت پست، بلکه در قالب طرفدار قصد یاری اقتصادی داریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارند اسپانسر با خود بیاورند، گفت: اجازه دهید ابتدا جلسه ای برگزار نموده و سپس صحبت کنیم. اگر واقعا بدانیم سعادتمند به وزارت ورزش و جوانان وصل نیست و برای باشگاه برنامه دارد، بدون هیچ چشمداشتی و به خاطر طرفداران از نظر اقتصادی یاری خواهیم کرد .

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 891

به "صادقی: اگر سعادتمند برای استقلال برنامه داشته باشد، یاری اقتصادی می کنیم، برای پیشکسوتانی که علیه هم موضع گرفتند، متاسفم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: اگر سعادتمند برای استقلال برنامه داشته باشد، یاری اقتصادی می کنیم، برای پیشکسوتانی که علیه هم موضع گرفتند، متاسفم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید