صدور ابلاغیه حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا در خوزستان

به گزارش پیامک خنده، خبرنگاران/خوزستان معاون هماهنگی امور مالی استانداری از صدور ابلاغیه معاون مالی رئیس جمهور خطاب به جمعی از وزیران کابینه و رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران جهت حمایت از کسب و کارها و مشاغل آسیب دیده از شیوع کرونا در خوزستان اطلاع داد.

صدور ابلاغیه حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا در خوزستان

سید نوراله حسن زاده اظهار کرد: بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا، حمایت های مالی در مورد کسب و کارهای آسیب دیده دوران کرونا در استان خوزستان شامل حمایت های مالیاتی، بانکی، بیمه ای و سایر حمایت ها از جمله تمدید مهلت بازپرداخت ها می گردد.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه کرد: تسهیلات در نظر گرفته شده بانکی جهت مشاغل و کسب و کارهای غیر دولتی به شدت آسیب دیده، به اجبار تعطیل یا محدود شده در استان خوزستان شامل گروه های 2 ،3 و 4 به ازای هر فرد شاغل در بنگاه اعم از بیمه شده و یا فاقد بیمه، مبلغ 12 میلیون تومان بوده و با نرخ سود 12 درصد و مدت بازپرداخت تسهیلات به صورت 24 ماهه به همراه سه ماه دوره تنفس به متقاضیان ارائه می گردد.

حسن زاده توضیح داد: متقاضیان دریافت این تسهیلات حداکثر تا انتها اردیبهشت ماه فرصت دارند که در سامانه کارا به نشانی: https://kara.mcls.gov.ir ثبت نام نمایند.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری خوزستان ادامه داد: در ضمن مشاغلی که در مراحل قبل پیروز به دریافت تسهیلات حمایتی کرونا شده اند، امکان دریافت مابه تفاوت مبلغ فوق را خواهند داشت.

وی اضافه کرد: به همین دلیل چهارمین جلسه آنالیز موانع و مسائل پرداخت تسهیلات نیز با حضور بانک های عامل و تعدادی از سازمان های اجرایی مسئول صنوف آسیب دیده برگزار گردید.

حسن زاده گفت: در این نشست مقرر شد به فوریت با سازمان های اجرایی به خصوص سازمان صنعت و معدن، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی، مسائل پیش آمده در نحوه ثبت نام صنوف مختلف آنالیز و مرتفع گردد.

به گزارش خبرنگاران، متن کامل این ابلاغیه شامل جزئیات حمایت های مالیاتی، بانکی، بیمه ای و سایر حمایت ها در سایت استانداری خوزستان به نشانی https://news.ostan-khz.ir قابل دسترسی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1547

به "صدور ابلاغیه حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور ابلاغیه حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید