تور آفریقای جنوبی: برطرف تدریجی محدودیت های سفر مرتبط با ویروس کرونا در آفریقای جنوبی

به گزارش پیامک خنده، آفریقای جنوبی تصمیم گرفته است پس از مشورت با کارشناسان، محدودیت های سفر در بعضی از نقاط خود را به تدریج رفع کند.

تور آفریقای جنوبی: برطرف تدریجی محدودیت های سفر مرتبط با ویروس کرونا در آفریقای جنوبی

با تور آفریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

سیریل رامافوسا، رئیس جمهور کشور آفریقای جنوبی، روز سه شنبه بیان کرد که دولت وی در پی برطرف تدریجی محدودیت های ناشی از قرنطینه در این کشور است. وی گفت که مسئولان دولت در صدد مشورت با ذی نفعان مرتبط هستند تا بیشتر منطقه ها این کشور را تا سرانجام ماه مه از سطح چهار قرنطینه به سطح سه انتقال بدهند و از محدودیت های آن ها بکاهند. بر همین اساس، منطقه ها دارای بیشترین مقدار ابتلا به ویروس کرونا، همچنان در سطح چهار قرنطینه باقی خواهند ماند.

رئیس جمهور آفریقای جنوبی در بخشی از صحبت های خود درباره برنامه هایی سخن گفته است که دولت وی برای جلوگیری از توسعه ویروس کووید 19 در طی فرایند برطرف محدودیت ها در دست انجام دارد. افزون بر این، دولت این کشور مشغول برنامه ریزی برای گشایش تدریجی بخش های مالی کشور است و اذعان می دارد که این کار با توجه به شواهد و توصیه های انجام گرفته به وسیله کارشناسان محلی و بین المللی انجام خواهد شد. وی بعلاوه هشدار می دهد که برطرف یک باره قرنطینه می تواند افزایش سریع و غیرقابل جبران در مقدار ابتلا به کرونا را در تمام منطقه ها کشور به شدت بالا ببرد.

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که مقدار ابتلا به ویروس کرونا در آفریقای جنوبی در چند کلان شهر و منطقه شهری در نقاط مختلف این کشور متمرکز شده است؛ در نتیجه، با تسهیل محدودیت ها و برقراری قرنطینه سطح سه، بین سطح محدودیت ها در بخش های مختلف تفاوت ایجاد خواهد شد.

سیریل رامافوسا در ادامه صحبت های خود اضافه کرد که تسهیل محدودیت ها با وجود ادامه یافتن قرنطینه، کاری اجتناب ناپذیر است. او می گوید که بدون برقراری قرنطینه، ویروس در تمامی کشورها توسعه می یافت و با بالا بردن شمار مرگ ومیر، فشار بیشتری بر بیمارستان ها وارد می کرد. او می گوید که هدف از قرنطینه، به تاخیر انداختن توسعه ویروس و جلوگیری از راه افتادن موج عظیمی از ابتلاها بود.

رئیس جمهور جنوبی ترین کشور قاره آفریقا، واکنش این کشور در برابر اوضاع را واکنشی درست و به موقع نامید که باعث شد این کشور روبرو موفقی با ویروس کشنده کرونا داشته باشد. وی می گوید که به خاطر به تعویق افتادن توسعه ویروس در این کشور، ظرفیت نظام بهداشتی کشور مجال تقویت خود را یافت و برنامه های بهداشت عمومی گسترده ای راه اندازی شد که به مدیریت بهتر فرایند افزایشی اجتناب ناپذیر این بیماری در آفریقای جنوبی یاری کرد.

سیریل رامافوسا در بخش دیگری نیز گفته است که با وجود اینکه آفریقای جنوبی در حال پیمودن راستا به سمت برطرف آهسته محدودیت ها است، طرح های سختگیرانه در منطقه ها پرخطر همچنان برقرار خواهند بود. به گفته او، محدودیت های سفر در منطقه ها پرخطر همچنان به قوت خود باقی خواهند ماند و توصیه می گردد به منطقه های سفر بگردد که آمار ابتلا در آن ها کمتر بود. او در سرانجام صحبت های خود گفت از مسئولان کشور خواسته است تا فرایند مشورت با ذی نفعان مرتبط را به سرعت شروع نمایند و اطلاعیه های بعدی را پس از اتمام این مشاوره ها منتشر خواهند کرد.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1983

به "تور آفریقای جنوبی: برطرف تدریجی محدودیت های سفر مرتبط با ویروس کرونا در آفریقای جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آفریقای جنوبی: برطرف تدریجی محدودیت های سفر مرتبط با ویروس کرونا در آفریقای جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید