برای برطرف نواقص و عقب ماندگی های فارس شتابان حرکت می کنیم

به گزارش پیامک خنده، استاندار فارس گفت: عمده ترین کوشش برای به حرکت در آوردن قطار پیشرفت استان است و با حرکتی شتابان برای برطرف نواقص و عقب ماندگی ها حرکت میکنیم.

برای برطرف نواقص و عقب ماندگی های فارس شتابان حرکت می کنیم

به گزارش خبرنگاران از شیراز، محمد هادی ایمانیه ضمن تبریک میلاد حضرت زینب و روز پرستار، گفت: حضرت زینب الگوی مقاومت و صبر است و پرستاران با الگو قرار دادن آن حضرت به خصوص در ایام کرونا از کوششی فرو گذار نکردند.

او ادامه داد: در کوشش هستیم با همکاری مدیران علوم پزشکی مسائل پرستاران بر طرف گردد.

ایمانیه به بیان اقدامات صورت گرفته در مدت 64 روز فعالیت در سمت استاندار فارس پرداخت و گفت: آزاد راه شیراز به اصفهان که مورد انتقاد همه قرار گرفته است با جلسات که برگزار شده است مقرر شد تا چند ماه آینده تا قطعه 7 به بهره برداری برسد.

او ادامه داد: در موضوع راه آهن شیراز به بوشهر نیز طبق قرار دادی که با وزارت نفت منعقد شده است، مقرر شد 40 هزار میلیارد تومان به وسیله تهاتر نفت برای ساخت راه آهن شیراز به بوشهر اختصاص یابد و همزمان بزرگراه شیراز به بوشهر نیز از قرار تهاتر نفت منعقد شده است.

ایمانیه اضافه کرد: در شهرک صنعتی شیراز متأسفانه از 15 درصد ظرفیت استفاده میگردد و با همان 15 درصد 27 هزار اشتغال ایجاد شده است و باید بیشتر کوشش گردد.

استاندار فارس با اشاره به اینکه در سفر رئیس جمهور به فارس قرار شد 110 مصوبه به ارزش 20 هزار میلیارد تومان به استان اختصاص یابد، گفت: 220 نقطه پر حادثه در جاده های استان شناسایی شده است که برای رفع نقاط حادثه خیز استان نیز اعتباری از دولت گرفته شده است.

او اضافه کرد: در موضوع کمربندی شیراز نیز با تفاهمی که شهرداری با راهداری فارس انجام داده است امید است هر چه سریعتر مشکل رفع گردد.

استاندار فارس با بیان اینکه در فارس به دانشگاه ها و مراکز علمی توجه نشده است، اضافه کرد: توجه به دانشگاه ها و مراکز علمی در دستور کار است و باید از اساتید در حوزه اجراییات یاری گرفت.

او ادامه داد: در استانی که رتبه دوم در کشاورزی، رتبه اول در دامداری، رتبه چهارم در صنعت، رتبه دوم در معادن و در گردشگری باید اول در کشور باشد طبق فرموده رهبر که فارس بر قله است، ولی متاسفانه اقدامی نشده است و در کوشش هستیم که بین مدیران و دانشگاه ها ارتباط بیشتری برقرار گردد.

ایمانیه به موضوع عدالت محوری و کم توجهی به برخ نقاط استان نیز اشاره نمود و گفت: با توجه به اقدامات بسیار زیاد، ولی راضی کننده نیست و ما باید کار های بسیار زیادی انجام دهیم و توجه عادلانه باید دستور کار مدیران ارشد استان قرار گیرد.

خبرنگاران فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1997

به "برای برطرف نواقص و عقب ماندگی های فارس شتابان حرکت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای برطرف نواقص و عقب ماندگی های فارس شتابان حرکت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید