علت عجیب قطعی یا کندی اینترنت موبایل از زبان وزیر ارتباطات

به گزارش پیامک خنده، دیجیاتو نوشت: وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد در بعضی مواقع دلیل قطعی ها یا کندی اینترنت موبایل، برداشته شدن دکل های BTS است. جمع آوری که به گفته زارع پور، طبق خواسته مردم اجرا شده است.

علت عجیب قطعی یا کندی اینترنت موبایل از زبان وزیر ارتباطات

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: محل هایی در گذشته کیفیت اینترنت خیلی خوب داشتند و الان ندارند. وقتی این موارد را ریشه یابی می کنیم، متوجه می شویم خود مردم درخواست دادند تا دکل های BTS منطقه جمع گردد.

به گفته او در حال حاضر 100 درخواست از محله های تهران آمده که ساکنان خواستار برداشته شدن دکل های BTS در این محله ها شدند.

زارع پور با تأکید بر اینکه وزارت ارتباطات به طور شبانه روزی در کوشش برای فراهم کردن شبکه پرسرعت برای مردم است، گفت: دلیل اختلال ها یا قطعی یا کندی سرعت اینترنت موبایل تخریب همین دکل های BTS است.

زارع پور اردیبهشت ماه سال جاری نیز رفع بعضی اختلالات آنتن دهی را از اراده وزارت ارتباطات خارج دانسته و گفته بود گاهی مسائل احتیاج به پیگیری خود اشخاص دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا در بعضی از موارد طرح مسائل مردمی به وسیله سامانه 195 نیز راهگشا نبوده است، گفت: در سال گذشته عده ای از مردم گفته بودند دکل مخابراتی یا BTS در محل ما جمع شده و پس از تماس با سامانه 195، ما را به چند ماه بعد حواله داده و گفتند مشکل را رفع می نمایند، اما هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

به گفته وزیر ارتباطات پس از پیگیری ها معین شد که اهالی محل به اپراتورها اجازه نصب BTS و تجهیزات را نمی دهند: لذا اینگونه از موارد احتیاجمند پیگیری از سوی خود افراد است به گونه ای که یکی از مالکین را راضی نمایند تا اجازه نصب تجهیزات داده گردد.

او بعلاوه در این باره اظهار داشت که موارد اینچنینی از اراده وزارت ارتباطات خارج است و احتیاجمند فرهنگ سازی و اطلاع رسانی است؛ چون بعضی از مردم تصورشان این است که آنتن های BTS مضر هستند، در حالی که در سازمان تنظیم مقررات، سازمان حفاظت از محیط زیست و انرژی اتمی، بارها اعلام شد که اندازه تشعشات BTS ها در کشور ما به مراتب از اندازه استانداردی که در دنیاست، پایین تر است؛ لذا باید از این طریق خیال مردم را راحت کنیم که هیچ ضرری برای سلامتی ندارد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 25 مرداد 1402 بروزرسانی: 25 مرداد 1402 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2241

به "علت عجیب قطعی یا کندی اینترنت موبایل از زبان وزیر ارتباطات" امتیاز دهید

3 کاربر به "علت عجیب قطعی یا کندی اینترنت موبایل از زبان وزیر ارتباطات" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت عجیب قطعی یا کندی اینترنت موبایل از زبان وزیر ارتباطات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید