دعوت 3 اتحادیه دانشجویی از خزعلی برای تبیین برنامه های معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری

به گزارش پیامک خنده، سه اتحادیه دانشجویی کشور طی نامه ای از معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری دعوت کردند تا با حضور در جمع دانشجویان ضمن تبیین برنامه های این معاونت جوابگوی سوالات آن ها باشد.

دعوت 3 اتحادیه دانشجویی از خزعلی برای تبیین برنامه های معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری

به به گزارش گروه انشگاه خبرنگاران، سه اتحادیه دانشجویی کشور طی نامه ای از معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری دعوت کردند تا با حضور در جمع دانشجویان ضمن تبیین برنامه های این معاونت جوابگوی سوالات آن ها باشد.

متن این نامه به توضیح زیر است:

سرکار خانم انسیه خزعلی، معاونت محترم امور زنان و خانواده ریاست جمهوری

سلام علیکم

پس از برعهده گرفتن سمت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری شاهد فعالیت ها و برگزاری نشست هایی با اقشار مختلف و سفر های استانی سرکارعالی بوده ایم که این امر موجب مسرت خاطر تشکل های دانشجویی است که رویکرد و همت معاونت جدیدزنان برخلاف دوره های قبل که سعی بر فرافکنی و عدم جوابگویی داشتند، بر حل مسائل و جوابگویی به افکارعمومی است. امادر این بین، جای خالی تشکل های دانشجویی به عنوان فعالین و دغدغه مندان در عرصه های مختلف به خاصه حوزه زن و خانواده که سالیان متمادی کوشش نموده حلقه میانی بین مسئولان و مردم باشد و نقش مهم و جدی در تبین مسائل، مطالبه گری داشته اند و باید در سیاست گذاری های کشوری مورد توجه واقع شوند در این ملاقات ها به شدت احساس می شد. دانشجویانی که همیشه با دقت نظر و نکته سنجی مسائل مختلف را رصد نموده و دلسوزانه در راستای آرمان ها و اهداف عالی انقلاب اسلامی در پی ارائه راه حل مسائل متعدد حوزه زنان و خانواده درکوشش بوده اند، نادیده انگاشته شده اند؛ لذا اتحادیه های دانشجویی از شما دعوت به عمل می آورند که در طی دو هفته آینده از تاریخ 28 مهرماه الی 12 آبان ماه با حضور در جمع دانشجویان ضمن شنیدن نقطه نظرات و پیشنهادات به ارائه منظره و برنامه های راهبردی خود در چهار سال آینده بپردازید.

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

اتحادیه جنبش عدالت خواه دانشجویی

اتحادیه دفتر تحکیم وحدت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 آبان 1400 بروزرسانی: 21 آبان 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1815

به "دعوت 3 اتحادیه دانشجویی از خزعلی برای تبیین برنامه های معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت 3 اتحادیه دانشجویی از خزعلی برای تبیین برنامه های معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید