داورزنی: سال 98 سال شروع فرایند واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس است، حال دو تیم خوب باشد، حال فوتبال ملی خوب است

به گزارش پیامک خنده، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان معتقد است که اگر شرایط دو تیم پرسپولیس و استقلال خوب باشد، فوتبال ملی هم شرایط

داورزنی: سال 98 سال شروع فرایند واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس است، حال دو تیم خوب باشد، حال فوتبال ملی خوب است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، محمد رضا داورزنی در جمع هیئت مدیره جدید پرسپولیس گفت: امیدوارم حضور اعضای توانا و توانمند هیئت مدیره جدید برای این تیم مردمی منشأ خیر و حرکت بیشتر باشد.

وی گفت: تصمیمات مدیریتی باید منسجم باشد و نکته مهم این است در هر دو تیم استقلال و پرسپولیس محور همه تصمیمات باید هیئت مدیره باشد و همواره اعتقاد داشتم هر زمان حال این دو تیم خوب بوده حال فوتبال ملی هم خوب بوده است.

معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان مطرح کرد: روند خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس در سال 98 با جدیت دنبال می گردد و این اتفاق مهم بر مبنای تاکیدات مجلس و مصوبات دولت محترم بوسیله سازمان خصوصی سازی خواهد افتاد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 165

به "داورزنی: سال 98 سال شروع فرایند واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس است، حال دو تیم خوب باشد، حال فوتبال ملی خوب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی: سال 98 سال شروع فرایند واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس است، حال دو تیم خوب باشد، حال فوتبال ملی خوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید