خطیبی: نفت آبادان مربی کاربلدی دارد، امیدوارم دست پُر زمین را ترک کنیم

به گزارش پیامک خنده، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: نفت آبادان از مربی کاربلدی سود می برد.

خطیبی: نفت آبادان مربی کاربلدی دارد، امیدوارم دست پُر زمین را ترک کنیم

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران از آبادان، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته پانزدهم لیگ برتر گفت: خوشحالم که یک بار دیگر به شهر آبادان و شهر مرحوم دهداری آمده ام. صنعت نفت همواره صنعت نفت است و همواره فوتبال برزیلی دارد با این تفاوت که سال جاری شرایط خیلی خوبی دارد و در چند هفته گذشته نتایج خیلی خوبی کسب نموده است.

وی ادامه داد: نفت آبادان از مربی کاربلدی سود می برد. تیم ما هم خوب تمرین نموده و مانند صنعت نفت در چند هفته قبل نتایج خیلی خوبی کسب نموده و امیدوارم یک بازی زیبا و تماشاگرپسند را ببینیم. ان اشالله بتوانیم فوتبالی که در چند هفته گذشته به نمایش گذاشتیم را تکرار کنیم و دست پر از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در خصوص تیم صنعت نفت توضیح داد: این تیم همواره به نحوی فوتبال بازی نموده که اهالی فوتبال از آن به نیکی یاد می نمایند. سال جاری هم نسبت به سال های گذشته شرایط بهتری دارد و فوتبال زیبایی ارائه می دهد. امیدوارم فوتبال آبادان همواره زنده باشد. با پتانسیلی که در این شهر است فوتبالیست های خیلی بزرگی به فوتبال ایران معرفی شده اند و امیدوارم همین فرایند تداوم داشته باشد و همواره شاهد بازیکنان بزرگ آبادانی در فوتبال ایران باشیم.

خطیبی در خصوص محرومان و مصدومان تیمش گفت: سه بازیکن مان حامد لک، عزیز معبودی و شاهین توکلی به دلیل چهار کارته بودند محروم هستند. مسیح زاهدی، فرید کریمی و جفرسون سه بازیکنی هستند که به خاطر مصدومیت در اختیارمان نیستند اما خدا را شکر بچه ها خوب کار می نمایند و قطعاً جایگزینان خوبی برای بازیکنان خواهند بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 616

به "خطیبی: نفت آبادان مربی کاربلدی دارد، امیدوارم دست پُر زمین را ترک کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیبی: نفت آبادان مربی کاربلدی دارد، امیدوارم دست پُر زمین را ترک کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید