خبرنگاران 30 واحد نانوایی در مهاباد به تعزیرات حکومتی معرفی گردید

به گزارش پیامک خنده، مهاباد- خبرنگاران- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: با تشدید بازرسی ها همزمان با شروع کار صنوف کم خطر، تا به امروز 30 پرونده تخلف برای نانوایی های این شهرستان تشکیل شد.

خبرنگاران 30 واحد نانوایی در مهاباد به تعزیرات حکومتی معرفی گردید

محمد جهین روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: پرونده های تشکیل شده به علت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع کرونا و کم فروشی بوده و در این رابطه بیش از پنج میلیون و 700 هزار ریال جریمه پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: تمامی نانوایان موظف به نصب دستگاه کارت خوان به جای دریافت وجه نقد بوده و باید یک نفر معین مسوول دریافت کارت از مشتریان باشد.

وی اضافه نمود: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و بهداشت محیط حرفه ای در گشت های مشترک از اول اسفندماه گذشته تا به امروز 540 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی سطح شهر و روستا را سال جاری انجام دادند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد از برخورد قاطع با نانوایی های متخلف و کم فروش در این شهرستان اطلاع داد و گفت: با نانوایانی که مطابق دستورالعمل های بهداشتی رفتار ننمایند، به شدت برخورد خواهد شد.

جهین اعلام کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل کم فروشی، گرانفروشی، رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و ساعت کاری و جابجایی مشکوک آرد موارد را به وسیله تلفن 124 ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گزارش دهند.

وی اعلام کرد: 231 واحد نانوایی در مهاباد آرد سهمیه ای دریافت می نمایند که از این تعداد 166 واحد در مناطق شهری و 65 واحد در مناطق روستایی این شهرستان قرار دارند.

این شهرستان با 240 هزار نفر جمعیت دارای 6 هزار و 800 واحد صنفی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 951

به "خبرنگاران 30 واحد نانوایی در مهاباد به تعزیرات حکومتی معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 30 واحد نانوایی در مهاباد به تعزیرات حکومتی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید