خبرنگاران قهر با صندوق های رای مسئله ای را حل نمی کند

به گزارش پیامک خنده، گچساران -خبرنگاران - فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: قهر با صندوق های رای مسئله ای را حل نمی کند و احتیاج است تا همه برای معین سرنوشت آینده کشور در انتخابات بیست و هشتم خرداد سال جاری مشارکت داشته باشند.

خبرنگاران قهر با صندوق های رای مسئله ای را حل نمی کند

محمد ناصح فرد روز یکشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به نقش احزاب در داغ شدن تنور انتخابات اضافه نمود: معرفی نامزدهایی که در بین مردم محبوبیت دارند از سوی احزاب می تواند منجر به افزایش میزان مشارکت شهروندان گردد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری را با توجه به شرایط کنونی کشور بسیار مهم ارزیابی کرد و اضافه نمود: حضور داوطلبان در همه طیف های سیاسی منجر به افزایش اعتماد مردم و ایجاد رغبت برای مشارکت حداکثری هموطنان خواهد شد.

ناصح فرد گفت:انتخابات پس از حضور پرشور هموطنان نیازمند انتخاب افرادی شایسته و کارآمد است.

وی با اشاره به در پیش بودن سه انتخابات ریاست جمهوری،میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی در گچساران تاکید نمود:مشارکت حداکثری و آگاهانه در هر سه انتخابات زمینه ساز توسعه و بهبود شرایط زندگی شهروندان خواهد بود.

وی توضیح داد:حضور آگاهانه و فارغ از نگاه های قومیتی اصل مهم در گزینش افراد شایسته و اصلح در انتخابات میان دوره ای و شوراهای اسلامی خرداد سال جاری در این شهرستان است.

فعال سیاسی اصلاح طلب انتخاب براساس معیارهای قومیتی و جناحی را از آسیب های انتخابات میان دوره ای مجلس، شوراهای اسلامی شهر و روستا دانست و از شهروندان خواست به افراد براساس تخصص و تجارب مدیریتی رای دهند.

وی با اشاره به تجربیات تلخ مردم این حوزه انتخابیه در انتخابات ادوار گذشته از داوطلبان خواست به جای حاشیه سازی با ارائه برنامه مدون به دنبال جلب اعتماد مردم باشند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید نمود:هر منطقه پیش از همبستگی قومی نیازمند نگاه های تخصصی و کارآمد برای انتخاب های شایسته است.

ناصح فرد با یادآوری نام نویسی افراد با تجربه در انتخابات شورای اسلامی شهر دوگنبدان و انتخابات میان دوره ای مجلس در گچساران ابراز داشت: بستر انتخاب برای افراد با سلیقه های مختلف و مطالبات گوناگون فراهم است.

تا به امروز 21 داوطلب ازطیف های سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب داوطلب شرکت در انتخابات میان دوره ای حوزه انتخابیه گچساران و باشت شده اند.

90 نفر هم داوطلب شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر دوگنبدان شده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1548

به "خبرنگاران قهر با صندوق های رای مسئله ای را حل نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قهر با صندوق های رای مسئله ای را حل نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید