خالق الدن رینگ همچنان بازی نقش آفرینی ایده آل خود را نساخته است

به گزارش پیامک خنده، خالق الدن رینگ (Elden Ring)، هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، علی رغم موفقیت بزرگ این بازی و بازی های قبلی خود، هنوز بازی نقش آفرینی ایده آل خود را نساخته است.

خالق الدن رینگ همچنان بازی نقش آفرینی ایده آل خود را نساخته است

این کارگردان محبوب استودیوی فرام سافتور (FromSoftware) اخیرا در مصاحبه ای در خصوص تاثیر بازی های رومیزی روی کار خود گفته است:

همانطور که می دانید، بازی الدن رینگ و سری سولز به طور کلی آزادی زیادی به بازیکنان در خصوص سبک بازی خود می دادند و این موضوع در الدن رینگ به سطح جدیدی رسید. آیا این بدان معناست که بازی بعدی فرام سافتور می تواند بیشتر به سمت انتخاب بازیکن حرکت می نماید؟ تعیین نیست که بازی بعدی این استودیو چه خواهد بود، اما میازاکی در این مصاحبه اعتراف نموده که ساخت اثری به بزرگی و جاه طلبی الدن رینگ بدون دردسر نبوده است. او در ادامه اضافه نمود:

در رابطه با جدیدترین اثر میازاکی، بازیکنان می توانند بسته الحاقی الدن رینگ را از 21 ژوئن (1 تیر) امسال روی کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی تجربه نمایند. این بسته با نمرات فوق العاده ای از سوی منتقدان روبرو شده و نوید یک تجربه فوق العاده را می دهد.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 تیر 1403 بروزرسانی: 3 تیر 1403 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2274

به "خالق الدن رینگ همچنان بازی نقش آفرینی ایده آل خود را نساخته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خالق الدن رینگ همچنان بازی نقش آفرینی ایده آل خود را نساخته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید