راهنمای خرید برترین کابل HDMI بازار؛ گزینه های پرسرعت و کاربرپسند

به گزارش پیامک خنده، کابل HDMI، یکی از محبوب ترین کابل هایی است که برای انتقال صدا و تصویر در دستگاه هایی مانند تلویزیون، پروژکتور، مانیتور و سایر دیوایس های مشابه استفاده می گردد. این کابل به علت عملکرد عالی، کیفیت تصویر و صدای بی نظیر، توانسته است جایگاه خود را در بازار و در بین کاربران مختلف پیدا کند. با وجود تنوع بسیار زیاد کابل های HDMI در بازار، انتخاب برترین کابل با کیفیت بالا می تواند برای بسیاری از کاربران به چالشی بزرگ تبدیل گردد. اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید و قصد خرید یک کابل HDMI حرفه ای را دارید، با خبرنگاران در راهنمای خرید برترین کابل HDMI بازار همراه شوید تا گزینه های مجذوب کننده و پیشرفته ای را از برندهای مختلف به شما معرفی کنیم.

راهنمای خرید برترین کابل HDMI بازار؛ گزینه های پرسرعت و کاربرپسند

کابل HDMI 2.0 یونیتک مدل Y-C1034BK طول 60 متر

اگر در پی خرید برترین کابل HDMI در بازار هستید؛ کابلی که هم طول کافی برای انجام کارهای مختلف شما داشته باشد و هم از کیفیت بسیار خوبی برخوردار باشد، می توانید کابل HDMI 2.0 یونیتک مدل Y-C1034BK را برای خرید خود در نظر بگیرید. این محصول با قابلیت پشتیبانی از رزولوشن 4K و صفحه های نمایش سه بعدی، یکی از مهم ترین لوازم مورد احتیاج در انتقال تصویر و صدا با کیفیت بالا است. با استفاده از این کابل، می توانید دستگاه های الکترونیکی دارای درگاه خروجی HDMI را به پخش نماینده های خانگی یا دستگاه های الکترونیکی دارای درگاه ورودی HDMI متصل کنید.

این کابل با طول 60 متر، از مس خالص ساخته شده و دارای کانکتورهایی با روکش فلز طلا است که به انتقال سریع تر اطلاعات یاری می نماید. شرکت یونیتک این کابل را به گونه ای طراحی نموده است که از دستگاه های الکتریکی در برابر تداخلات رادیویی و الکترومغناطیسی محافظت می نماید. اگر قصد خرید برترین کابل HDMI برای PS4 و PS5 را دارید، این محصول کاملاً برای کنسول های بازی، گیرنده های تلویزیون، ویدئو پروژکتور، DVD-Player و تلویزیون ها مناسب است. در نهایت باید به پشتیبانی این محصول با کیفیت از صدای 32 کانال تا فرکانس 1536 کیلوهرتز نیز اشاره کنیم. با استفاده از این کابل، تجربه بی نظیری از تماشای تصاویر با کیفیت بالا را در اختیار خود خواهید داشت.

کابل HDMI فرانت مدل فیبر نوری کد FN-HFC1200 طول 120 متر

مدل فیبر نوری کد FN-HFC1200، شاید برترین کابل HDMI 4K برند فرانت در بازار باشد که البته با قیمت نسبتاً بالایی به فروش می رسد. این محصول با قابلیت پشتیبانی از تصاویر سه بعدی و وضوح تصویر 4K، برای استفاده در فواصل بالا و انتقال تصاویر با کیفیت بالا در دستگاه هایی مانند کنسول های بازی، رایانه های رومیزی/همراه، DVD Player ،DVR و… گزینه بسیار ایده آلی به شمار می رود. در ساخت این کابل HDMI از فیبر نوری استفاده شده که موجب سرعت بسیار بالا در انتقال داده ها در فواصل بلند می گردد. بعلاوه، فیبر نوری ضد نویز است و مقدار قیمت آن به علت فراوری انبوه در سطح جهانی، نسبت به کابل های مسی با مقدار های طویل از لحاظ مالی کاملاً به صرفه است.

این کابل بعلاوه از پروتکل های مختلفی مانند 3D، DHCP 2.2، HDR10، EDID، CEC، DDC و ARC پشتیبانی می نماید و این قابلیت را دارد تا تصاویر را با حداکثر رزولوشن تصویر 3840 در 2160 پیکسل برای کاربران به نمایش بگذارد. نباید طول بسیار بلند 120 متری این محصول فرانت را از قلم بیندازیم که تقریباً هرگونه محدودیت فاصله ای بین دستگاه های مختلف را از بین می برد. نرخ انتقال اطلاعات این محصول 18 گیگابایت بر ثانیه اعلام شده و پوشش بیرونی آن از نوع PVC (پلاستیک) است تا در برابر حوادث احتمالی، کاربران هیچ نگرانی از بابت مقاومت آن نداشته باشند. بهره گیری از این محصول، تجربه ای لذت بخش از تماشای تصاویر چشم نواز و بدون نویز را برای کاربران فراهم می نماید.

کابل HDMI اوریکو مدل GHD701 طول 40 متر

کابل HDMI اوریکو مدل GHD701، یکی از برترین کابل های HDMI با کیفیت در بازار است. این کابل با سرعت انتقال بالا و کیفیت ساخت بسیار عالی، برای اتصال دستگاه های مختلفی مانند کنسول های بازی، رایانه های رومیزی/همراه، DVD Player، DVR و نمایشگرهای HD مناسب است. مزیت این کابل، طول بسیار بلند 40 متری آن است که به کاربران این امکان را می دهد تا دستگاه خود را در فواصل بلند از نمایشگر قرار دهند. البته شما می توانید این محصول را با مقدار حداکثر 25 متری نیز خریداری نمایید. این کابل با پشتیبانی از وضوح تصویر 4K و تصاویر سه بعدی، تجربه ای به یادماندنی از تماشای تصاویر با کیفیت بالا را برای کاربران رقم می زند.

این محصول که شاید برترین نوع کابل HDMI اوریکو برای تلویزیون 4K باشد، با استفاده از فناوری های پیشرفته، به کاربران این امکان را می دهد تا تصاویر را با سرعت بالا و بدون نویز انتقال دهند. بعلاوه، این کابل از پروتکل های مختلفی مانند 3D، DHCP 2.2، HDR10، EDID، CEC، DDC و ARC پشتیبانی می نماید. برند اوریکو این محصول را به شاسی آلیاژی روی مجهز نموده که در برابر کشیدگی و خمیدگی مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد و هیچ مسئله ای برای کاربران به وجود نمی آورد. کاربران برای انتقال اطلاعات نیز می توانند روی این محصول حساب باز نمایند، چرا که این کابل از سرعت عالی 18 گیگابایت بر ثانیه پشتیبانی می نماید و توانایی پخش تصاویر با کیفیت با وضوح 4096 در 2160 را نیز دارد.

کابل HDMI بافو مدل BF15 طول 15 متر

اگر در پی خرید محصولی که هستید بتواند با ویژگی های خوبی که دارد، احتیاج به کابل HDMI شما را برای مدت های طولانی بدون کوچک ترین مسئله ای مرتفع سازد، احتمالاً مدل BF15 به عنوان برترین کابل HDMI از برند بافو شما را از خریدتان به هیچ عنوان پشیمان نمی نماید. این محصول از نوع HDMI 2 است، قابلیت پشتیبانی از دستگاه های 3D را دارد و این کار را به برترین شکل ممکن برای شما انجام می دهد. کابل HDMI بافو مدل BF15 برای اتصال اترنت نیز گزینه کاملاً مناسبی به شمار می رود. بافو بدنه این محصول را از ترکیبی از 19 رشته کابل با خلوص 90% مسی فراوری نموده تا کیفیت بسیار خوبی داشته باشد و در برابر هرگونه حوادث احتمالی، کشیدگی و پارگی مقاوم باشد. بعلاوه باید به سوکت فلزی با پوششی از ورقه طلا برای جلوگیری از خوردگی اشاره کنیم که کیفیت عالی آن را بار دیگر به کاربران گوشزد می نماید.

طول در نظر گرفته شده برای این محصول حدود 15 متر است که به احتیاج بسیاری از کاربران پاسخ می دهد. این محصول دارای قابلیت سرعت انتقال دیتا 18 گیگابایت بر ثانیه است و از یک سری ویژگی های بسیار خوب دیگر نظیر صدای دالبی True HD-Dolby 7.1، دستگاه های با پورت HDMI ورژن 2 و 1.4 و 1.3 و Audio Return Channel ARC پشتیبانی می نماید. حداکثر وضوح قابل پخش به وسیله این کابل HDMI به رزولوشن 4096 در 2160 پیکسل می رسد و پشتیبانی از HDR، قابلیت HDCP و رنگ های 24 بیتی، 30 بیتی، 36 بیتی و 48 بیتی را نیز برای کاربران به همراه می آورد. یک برد تقویت نماینده سیگنال در این محصول تعبیه شده تا انتقال سیگنال در طول 15 متر دچار افت کیفیت یا نویز نگردد. با بهره گیری از این محصول می توان از تصاویر باکیفیت شگفت آور بدون قطعی و کوچک ترین مشکل لذت برد.

کابل HDMI ساتچی مدل 8K Ultra طول 2 متر

اگر قصد خرید برترین کابل HDMI 8K در بازار را دارید، شاید مدل 8K Ultra به عنوان برترین کابل HDMI از برند ساتچی انتخاب مناسبی برای شما باشد. اول از همه باید به حداکثر طول 2 متری این محصول اشاره کنیم که طبیعتاً به مقدار کابل های 15 متری نمی تواند محدودیت های فاصله ای شما را از بین ببرد، اما می تواند برای کاربرانی که فضاهای بزرگی ندارند، ایده آل باشد. جنس این کابل از نوع الیاف مخصوص و درهم تنیده بوده که در برابر آسیب های احتمالی به کابل نظیر کشیدگی، پارگی و قطع شدگی از خود مقاومت خوبی نشان می دهد. بعلاوه سری های این محصول از ترکیب روکش های نازک طلا فراوری شده تا دوام آن را در برابر فشار و ضربه افزایش دهد و بالاترین سرعت انتقال تصویر و صوت را برای کاربران به ارمغان بیاورند.

کابل HDMI ساتچی مدل 8K Ultra قابلیت انتقال تصاویر باکیفیت 4K و سرعت 12 فریم بر ثانیه و بعلاوه 8K با سرعت حداکثر 60 فریم بر ثانیه را دارد و به همین علت برای کاربران حرفه ای که به انجام تدوین، ادیت، تصحیح رنگ، فراوری محتوا و به طور کلی کارهای این چنینی می پردازند، بسیار مناسب است. کاربران برای انتقال اطلاعات نیز می توانند روی این محصول حساب باز نمایند، چرا که این کابل از سرعت فوق العاده خوب 48 گیگابایت بر ثانیه نیز پشتیبانی می نماید. شما برای اطمینان بیشتر می توانید کلیه اطلاعات مربوط به این محصول باکیفیت ساتچی را از سایت HDMI.org مورد آنالیز قرار دهید و سپس اقدام به خرید نمایید.

کابل HDMI 2.0 انزو پلاس مدل HD1050 طول 50 متر

در میان انواع کابل های اچ دی ام آی، کابل HDMI مدل HD1050 از برند انزو پلاس (ENZO PLUS)، یک کابل با کیفیت HDMI نسخه 2.0 است که از آن می توان برای انتقال بدون مشکل صدا و تصویر بهره برد. این کابل با حداکثر رزولوشن تصویر 4k و صفحه نمایش های سه بعدی سازگاری دارد و امکان اتصال دستگاه های الکترونیکی با درگاه خروجی HDMI به پخش نماینده های خانگی یا دستگاه های الکترونیکی با درگاه ورودی HDMI را فراهم می نماید. انزو پلاس برای فراوری این محصول از الیافی تا 60٪ نازک تر و سبک تر از کابل مسی سنتی استفاده نموده که در برابر آسیب های احتمالی به کابل نظیر کشیدگی، پارگی و قطع شدگی از خود مقاومت خوبی نشان می دهد. بعلاوه برای محافظت بیشتر، دور آن نیز با روکش پلاستیکی PVC پوشانده شده است.

سوکت های این کابل HDMI از آلیاژ روی فراوری شده که مقاومت بالایی در برابر تداخل الکترومغناطیسی دارد و باعث افزایش طول عمر آن می گردد. این محصول برای استفاده در لپ تاپ، کنسول های بازی، TV Box، پروژکتور، تلویزیون، مانیتور و سایر دستگاه ها گزینه کاملاً مناسبی به شمار می رود و قابلیت پشتیبانی از صدای 32 کانال تا فرکانس 1536 کیلوهرتز را نیز برای کاربران به همراه می آورد. این محصول حداکثر طول 50 متری دارد و محدودیت فاصله ای چندان زیادی برای کاربران به وجود نمی آورد. بعلاوه سرعت انتقال اطلاعات در این کابل به 18 گیگابایت بر ثانیه می رسد و این یعنی به سرعت داده ها را بین دو دستگاه منتقل می نماید و تاخیری در این زمینه ندارد.

کابل HDMI هانیول مدل HC000011 طول 15 متر

کابل HDMI مدل HC000011 از برند هانیول (Haniel)، یک کابل با کیفیت HDMI نسخه 2.0 است که برای انتقال صدا و تصاویر با کیفیت بالا طراحی شده است. این کابل از حداکثر رزولوشن تصویر 4k و صفحه نمایش های سه بعدی پشتیبانی می نماید و امکان اتصال دستگاه های الکترونیکی با درگاه خروجی HDMI به پخش نماینده های خانگی یا دستگاه های الکترونیکی با درگاه ورودی HDMI را به کاربران می دهد. این کابل با طول 15 متر، از مس خالص ساخته شده و دارای کانکتورهایی با روکش فلز طلا است که به انتقال سریع تر اطلاعات یاری می نماید. برند هانیول این کابل را به گونه ای طراحی نموده است که از دستگاه های الکتریکی در برابر تداخلات رادیویی و الکترومغناطیسی محافظت می نماید.

کانکتورهای این محصول که شاید برترین کابل HDMI از برند هانیول در بازار باشد، با روکش طلای 24 عیار مقاوم در برابر خوردگی فراوری شده که حداکثر انتقال سیگنال در پخش تصاویر را برای کاربران تضمین می نماید. این کابل باعث انتقال تصاویر با کیفیت بالا و صدای بی نقص می گردد و از ویدیوها و فیلم ها با کیفیت 4K و HDR پشتیبانی می نماید. علاوه بر این، این کابل پشتیبانی از فناوری ARC را نیز به همراه می آورد. این قابلیت به تلویزیون اجازه می دهد صدا را به طور کاملاً مستقیم به سیستم صوتی منتقل کند، بدون اینکه احتیاج به کابل صوتی جداگانه داشته باشد. از دیگر ویژگی های این محصول باکیفیت می توان به انتقال سیگنال های دیجیتال صوتی و تصویری با سرعت 10.2 گیگابایت بر ثانیه، پشتیبانی از Blu-ray همراه با آخرین فناوری سه بعدی برای اجرای بازی های سه بعدی واقعی و محیط های سینمای خانگی اشاره نمود.

کابل تبدیل DISPLAY به HDMI بافو مدل BF-2662C طول 2 متر

اگر در پی برترین کابل تبدیل DISPLAY به HDMI از برند بافو در بازار هستید، می توانید مدل BF-2662C را به عنوان یک گزینه خوب خرید خود در نظر بگیرید. همانطور که از نام این محصول بر می آید، برای انتقال تصاویر با کیفیت بالا از یک دستگاه به دستگاه دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. این کابل از پهنای باند 6.75 گیگابایت بر ثانیه (2.25 گیگابایت در هر کانال) پشتیبانی می نماید و قادر است تصاویر را با حداکثر رزولوشن 4K با حداکثر سرعت 60 فریم بر ثانیه برای کاربران به نمایش بگذارد. برای استفاده از این محصول، کاربران احتیاج به نصب نرم افزار یا درایورهای خاصی ندارند.

این کابل HDMI باکیفیت حداکثر طول 2 متری دارد که شاید برای استفاده بعضی کاربران، این مقدار با محدودیت های حرکتی همراه گردد. سری های این محصول از ترکیب فلز و پلاستیک بوده که مقاومت آن را در برابر فشار و ضربه افزایش داده است. بعلاوه نباید پشتیبانی این محصول از HDMI 12bit در هر کانال deep color را از قلم بیندازیم که حاصل آن ارائه تصاویری با رنگ های غنی و مجذوب کننده به کاربران است. ورژن این کابل HDMI از نوع 1.2 بوده و قابلیت پشتیبانی از تصاویر 1080P را نیز دارد.

کابل HDMI جی اچ مدل KLM-808 طول 20 متر

اگر هنگام خرید کابل HDMI، ضخامت و مقاومت آن برای شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، احتمالاً کابل HDMI جی اچ مدل KLM-808 می تواند رضایت شما را به همراه داشته باشد. در نگاه اول به این کابل، جنس فوق العاده ضخیم آن بیشتر جلب توجه می نماید. این محصول با 19 رشته کابل با خلوص 99.996% مسی به همراه شیلد و فویل فراوری شده که مقاومت بسیار عالی را به شما ارائه می دهد و خیال کاربران را در برابر انواع حوادث احتمالی نظیر کشیدگی، پارگی و خمیدگی تا حد بسیار زیادی راحت می نماید. این کابل که شاید برترین کابل HDMI مقاوم برند جی اچ باشد، قابلیت پشتیبانی از پخش تصاویر با رزولوشن 4096 در 2160 پیکسل، 4K و HDR را دارد و قابلیت HDCP، پشتیبانی از صدای دالبی True HD-Dolby 7.1 و پشتیبانی از تصاویر سه بعدی (3D) را نیز برای کاربران به ارمغان می آورد.

برند جی اچ در فرآیند فراوری این محصول از 3 لایه شیلد آلومینیومی برای کاهش تداخل امواج و نویز و به جهت پشتیبانی از رنگ های 24 بیتی، 30 بیتی، 36 بیتی و 48 بیتی Deep Color استفاده نموده و بعلاوه پوشش نایلونی این کابل انعطاف پذیری بسیار بالایی را ارائه می دهد. سوکت های این محصول از ورقه های نازک طلا پوشیده شده که مانع از خوردگی می گردد و در عین حال سرعت انتقال داده بالای نیز دارد. کابل HDMI جی اچ مدل KLM-808 برای اتصال اترنت نیز گزینه کاملاً مناسبی به شمار می رود و به راحتی به دستگاه های مختلف مانند NVR و DVR و PS4 متصل می گردد.

کابل HDMI سومو مدل SH2220 طول 20 متر

از دیگر کابل های بسیار خوب موجود در بازار می توان کابل HDMI سومو مدل SH2220 را نام برد که ویژگی های بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این محصول حداکثر طول 20 متری دارد و رشته های مسی درون آن با پوششی از جنس پلاستیک باکیفیت پوشانده شده تا از لحاظ مقاومتی بتواند تا مدت های طولانی حرف برای گفتن داشته باشد. برند سومو برای این کابل HDMI خود از یک سری درپوش های پلاستیکی بهره برده که به کاربران تقدیم می گردد تا مانع از ورود گردوغبار به درون آن ها گردد. این محصول با دستگاه های مجهز به درگاه HDMI 2.0 سازگاری دارد و شما می توانید خیلی راحت و بدون تأخیر از اجرای بازی ها در انواع کنسول ها و تماشا فیلم و سریال در دستگاه هایی همانند رایانه، تلویزیون و … لذت ببرید.

کابل HDMI سومو مدل SH2220 تصاویر را با حداکثر رزولوشن تصویر 4K برای کاربران به نمایش می گذارد و با سرعت 18 گیگابیت بر ثانیه نیز به تبادل اطلاعات بین دو دستگاه می پردازد. کانکتورهای این محصول با لایه های نازک طلا پوشیده شده اند و هیچ نویزی فراوری نمی نمایند؛ بنابراین بدون هیچ مشکل و افت کیفیتی می توانید از نمایش محتواهای سه بعدی نیز در این محصول استفاده کنید. بعلاوه استفاده از لایه های طلا در کانکتورهای این کابل موجب شده تا مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار داشته باشد.

منبع: خبرنگاران

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 آذر 1402 بروزرسانی: 30 آذر 1402 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2263

به "راهنمای خرید برترین کابل HDMI بازار؛ گزینه های پرسرعت و کاربرپسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین کابل HDMI بازار؛ گزینه های پرسرعت و کاربرپسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید