ببینید؛ تریلر نو فاینال فانتزی 16 به داستان و شخصیت های نو بازی می پردازد

به گزارش پیامک خنده، کمپانی اسکوئر انیکس به تازگی تریلر جدیدی از بازی اکشن و نقش آفرینی فاینال فانتزی 16 (RPG Final Fantasy XVI) با عنوان Ambition منتشر نموده است که نگاه عمیق تری به داستان بازی و شخصیت های آن ارائه می دهد.

ببینید؛ تریلر نو فاینال فانتزی 16 به داستان و شخصیت های نو بازی می پردازد

این بازی که به وسیله یکی از تیم های داخلی این کمپانی یعنی Creative Business Unit III توسعه داده می گردد، به طور رسمی در سپتامبر 2020 معرفی گردید. تهیه نمایندگی این بازی برعهده نائوکی یوشیدا (Naoki Yoshida) خواهد بود. از طرفی هیروشی تاکای (Hiroshi Takai) به عنوان کارگردان اصلی و کازوتویو ماهیرو (Kazutoyo Maehiro) به عنوان کارگردان خلاقیت و نویسنده ایفای نقش خواهند کرد. داستان بازی در سرزمین Valisthea می گذرد؛ قاره ای با شش پادشاهی که به علت بیماری شایعی به نام بلایت در آستانه درگیری هستند و مردم آن سمت کریستال های مادر هجوم آورده اند. نائوکی یوشیدا با اشاره به تریلر تازه گفت:

هیروشی تاکای نیز اعلام کرد:

از شخصیت های تازه می توان به دیون لیساژ (Dion Lesage) و بارناباس ثارمر (Barnabas Tharmr) اشاره نمود. دیون ولیعهد امپراتوری مقدس سنبرک (Sanbreque) و رهبر نجیب ترین و مخوف ترین گروه شوالیه ها یعنی دراگون ها (The Dragoons) است. دیون از سمت مردم و سربازانش مورد احترام است، به ویژه به خاطر اینکه بارها جریان جنگ ها را به نفع آن ها تغییر داده است.

در رابطه با شخصیت دوم، با رسیدن به سواحل خاکستر به عنوان یک سرگردان بدون ملک و بدون عنوان، مهارت بارناباس با شمشیر بود که پادشاهی را برای او به ارمغان آورد. اگرچه موجوداتی به نا Beastmen قرار بود علیه حکومت او قیام نمایند، با این حال بارناباس از قدرت آیکان (Eikon) خود، اودین، خواست تا شورش های آن ها را به تنهایی سرکوب کند و تمام قاره شرقی را زیر پرچم والودر (Waloeder) آورد. اکنون او یک ارتش و نیروی دریایی قوی در والیستیا در اختیار دارد، اما وارد درگیری شدیدی می گردد.

فاینال فانتزی 16 در تابستان 2023 برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 آبان 1401 بروزرسانی: 4 آبان 1401 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2118

به "ببینید؛ تریلر نو فاینال فانتزی 16 به داستان و شخصیت های نو بازی می پردازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ تریلر نو فاینال فانتزی 16 به داستان و شخصیت های نو بازی می پردازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید