حقوق کارمندان در سال آینده چقدر افزایش پیدا می نماید؟

به گزارش پیامک خنده، خبرنگاران: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: افزایش حقوق کارمندان همین 15 درصد برای سال آینده باقی خواهد ماند.

حقوق کارمندان در سال آینده چقدر افزایش پیدا می نماید؟

افزایش حقوق کارمندان در سال تازه اعلام شد.در سال تازه حقوق کارمندان افزایش پلکانی دارد.درصد افزایش حقوق کارمندان برای سال آینده تغییر نمی کند. حقوق کارمندان در سال تازه ثابت باقی می ماند. اطلاعات بیشتر از حقوق کارمندان در ادامه خبر می خوانید.

جبار کوچکی نژاد عضو کمیسون برنامه و وبودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسه شورای حقوق و دستمزد، گفت: اولین جلسه این شورا در دولت سیزدهم دیروز برگزار گردید و در این جلسه یک گزارشی از مصوبات شورای حقوق و دستمزد ارائه شد.

وی ادامه داد: در این جلسه مصوب شد کاخبرنگارانن معاونت حقوقی رئیس جمهور چه در داخل و چه در خارج از کشور مشغول کار هستند مبلغ اضافه کار این افراد افزایش یابد بعلاوه برای کارمندان ساعتی این معاونت حقوق های آن ها تغییراتی داشته باشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش حقوق کارمندان همین 15 درصد برای سال آینده باقی خواهد ماند اما این 15 درصد پلکانی است یعنی برای حقوق های بالا حدود 4 و 5 درصد افزایش خواهد داشت و برای کف حقوقی 15 درصد افزایش خواهد یافت.

منبع:فارس

منبع: رکنا
انتشار: 9 اسفند 1400 بروزرسانی: 9 اسفند 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1934

به "حقوق کارمندان در سال آینده چقدر افزایش پیدا می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حقوق کارمندان در سال آینده چقدر افزایش پیدا می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید