جهرمی از ارسال اسامی شرکت های ارزش افزوده به مشترکان خبر داد

به گزارش پیامک خنده، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام کد دستوری #6*800* از اعلام اسامی شرکت های ارزش افزوده که در چند سال اخیر از مردم کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

جهرمی از ارسال اسامی شرکت های ارزش افزوده به مشترکان خبر داد

محمدجواد آذری جهرمی در آخرین پست توییتری خود نوشت: امشب، شب تلخی برای کلاهبرداران است! پول هایی که برای شرکت های ارزش افزوده در این چند سال از شما اخذ شده را با کد دستوری #6*800* می توانید ببینید. جهرمی در ادامه از مشترکان اپراتورهای همراه درخواست کرد درصورتیکه شکایتی دارند از طریق پیامک به 8007 اعلام کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین تاکید کرد که این پروسه کاملا رایگان است. وزیر ارتباطات در انتها از مردم درخواست کنند تا برای دریافت حقوق آنها کمک کنند.

به این ترتیب مشترکان اپراتورهای همراه با وارد کردن کد دستوری #6*800* تمایل خود را برای دریافت اسامی شرکت های ارزش افزوده که در این چند سال از آنها کلاهبرداری کرده اند، اعلام خواهند کرد تا بعد از 24 ساعت اسامی شرکت های ارزش افزوده به صورت پیامکی برای آنها ارسال شود.

گفتنی است مبارزه با شرکت های ارزش افزوده مدت هاست که مورد پیگیری وزیر ارتباطات قرار گرفته است. او بارها بر سرانجام وس تاکید کرده و روز گذشته نیز در صحبت های خود اعلام کرد، اشتراک داده اساس اصلی رسیدن به شهر هوشمند است. این مساله باید درست صورت بگیرد تا به مسئله ای نظیر شرکت های ارزش افزوده به وجود نیاید:

شرکت هایی که در بازار 2600 میلیارد تومانی هستند اما هیچ کس اسم یکی از آنها را نمی شناسد. مگر می شود در بازار 2600 میلیارد تومانی سالانه، مردم حتی یک بازیکن اصلی در این عرصه را نشناسند. زمانی که از مبارزه با کلاهبرداری های خدمات ارزش افزوده صحبت کردیم، طرفداران این خدمات اعلام کرده اند 30 هزار شغل با سرانجام ارزش افزوده از بین خواهد رفت. اگر واقعا این تعداد شغل ایجاد شده، چطور هیچ کدام از مردم حتی نام یکی از این شرکت های ارزش افزوده را نمی دانند؟

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 529

به "جهرمی از ارسال اسامی شرکت های ارزش افزوده به مشترکان خبر داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهرمی از ارسال اسامی شرکت های ارزش افزوده به مشترکان خبر داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید