تعاملات مالی استان قزوین و ایتالیا افزایش می یابد

به گزارش پیامک خنده، نماینده کشور ایتالیا در امور سرمایه گذاری گفت: به زودی از مسئولان استان قزوین دعوت رسمی می گردد تا به ونیز ایتالیا سفر نمایند تا در جلسات مهمی با سه استان صنعتی ایتالیا شرکت و با صنعت گران ایتالیایی تفاهم نامه امضا نمایند.

تعاملات مالی استان قزوین و ایتالیا افزایش می یابد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از قزوین، انزو رئیسی در نشست با گروه مالی استان قزوین که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار گردید با اشاره به سابقه فعالیت خود در مجلس ایتالیا و قسمت های دولتی در این کشور گفت: پس از سرانجام دوره دولتی خود تصمیم گرفته شد که در شرکت ها مشغول به کار شده تا بدین وسیله بتوانیم روابط تجاری و صنعتی بین ایران و ایتالیا را ارتقا دهیم.

وی اضافه نمود: با توجه به تعاملات مناسب به وجود آمده بین دولت ایران و ایتالیا باید بتوانیم از وضعیت به وجود آمده نهایت استفاده را ببریم و اقدامات تجاری بین دو کشور را افزایش دهیم.

نماینده کشور ایتالیا در امور سرمایه گذاری بیان نمود: به دنبال این هستیم که به صورت عملی از پروژه ها و مراکز صنعتی قزوین بازدید کنیم تا بدین وسیله گام به گام به اهداف خود نزدیک شویم و اقدامات عملیاتی را شروع کنیم.

رئیسی اظهار داشت: اجرایی کردن تفاهم نامه ای که بین استاندار قزوین و سفیر ایتالیا در ایران منعقد شده یکی از وظایفی است که باید به سرعت آن را انجام دهیم تا بدین وسیله از فرصت به وجود آمده بتوانیم نهایت استفاده را ببریم.

وی بیان نمود: حجم پیشنهادهایی که از سوی استانداری قزوین ارسال شده زیاد است و باید به صورت تفکیک شده و در فرصت کافی و مناسب پروژه ها را بازدید و آنالیز کنیم.

نماینده کشور ایتالیا در امور سرمایه گذاری توضیح داد: به زودی از استان قزوین دعوت رسمی می گردد تا به ایتالیا سفر نموده تا در جلسات مهمی در ونیز و سه استان صنعتی ایتالیا با صنعت گران ایتالیایی شرکت نمایند و تفاهم نامه هایی را منعقد نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 535

به "تعاملات مالی استان قزوین و ایتالیا افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعاملات مالی استان قزوین و ایتالیا افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید