تور ارزان ایتالیا: تظاهرات علیه محدودیت های کرونایی در ایتالیا

به گزارش پیامک خنده، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، در ایتالیا شهروندان این کشور علیه اجباری شدن گذرنامه بهداشتی، دست به تظاهرات زدند.

تور ارزان ایتالیا: تظاهرات علیه محدودیت های کرونایی در ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

کمتر از دو ماه پیش نیز معترضان در ایتالیا در اعتراض به محدودیت های تازه کرونایی در شهرهای میلان و تورین به خیابان ها آمدند و نارضایتی خود را از ممنوعیت ها و ممنوعیت های اعلام شده از سوی دولت ابراز داشتند.

اعتراضات روز گذشته در ایتالیا بعد از آن صورت گرفت که دولت ایتالیا بار دیگر محدودیت ساعت کاری برای بعضی مشاغل همانند رستوران ها را وضع کرد. نخست وزیر ایتالیا می گوید این تدابیر را در دستور کار قرار داده تا هم از شیوع بیشتر کرونا در کشور جلوگیری کند و هم زمینه برای سفر در تعطیلات سال نو میلادی برای مردم این کشور فراهم گردد.

ایتالیا که از ابتدای شیوع کرونا در دنیا در ماه های نخست، گوی سبقت را در موارد ابتلاء از دیگر کشورهای دنیا ربوده بود، با اتخاذ تصمیماتی نظیر اجباری شدن ماسک و مراقبت نظام مند پلیس و نیز شهروندان، هم اینک نسبت به دیگر نقاط دنیا بویژه کشورهای اروپایی شرایط بهتری را تجربه می نماید.

هم اینک که تعداد مبتلایان در دنیا به مرز 35 میلیون نفر نزدیک شده و آمریکا و هند با بیش از 7.5 و نزدیک به 6.5 میلیون نفر مبتلا در صدر قرار دارند، ایتالیا با نزدیک به 320 هزار مورد نوزدهمین کشور دنیا و پنجمین کشور اروپایی از این حیث است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1823

به "تور ارزان ایتالیا: تظاهرات علیه محدودیت های کرونایی در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: تظاهرات علیه محدودیت های کرونایی در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید