تبریک حاجی میرزایی پیرامون انتخاب مجدد قالیباف به عنوان رئیس مجلس

به گزارش پیامک خنده، تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش، با صدور پیامی، انتخاب مجدد محمد باقر قالیباف به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

تبریک حاجی میرزایی پیرامون انتخاب مجدد قالیباف به عنوان رئیس مجلس

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در پی انتخاب مجدد محمدباقر قالیباف به عنوان رئیس مجلس، محسن حاجی میرزایی با ارسال پیغامی، این انتخاب را به وی تبریک گفت.

متن پیغام وزیر آموزش و پرورش به این توضیح است:

جناب آقای دکتر قالیباف

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام و احترام

مجلس شورای اسلامی جلوه شکوهمندی از مردم سالاری دینی و عرصه خطیر بروز و ظهور خدمتگزاری شایسته به مردم شریف ایران اسلامی است ؛که می تواند با تدوین و تصویب طرح ها و لوایح مطلوب و اولویت گذاری هوشمندانه در بالندگی و پویایی نظام تعلیم و تربیت کشور به ویژه برای جامعه فهیم فرهنگیان، اثرگذارتر و ماندگارتر باشد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده عظیم آموزش و پرورش، انتخاب مجدد جناب عالی را به ریاست قوه مقننه با رأی اعتماد قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی تبریک و تهنیت عرض می کنم و توفیق روزافزون آن برادر گرامی را در این مقطع حساس و کم نظیر برای خدمت مضاعف به کشورمان از خداوند سبحان خواهانم و با اغتنام این فرصت ارزشمند، از معاضدت های ارزنده شما در اعتلای آموزش و پرورش ممنونم.

وزارت آموزش و پرورش به عنوان عظیم ترین دستگاه اجرایی و نهاد فرهنگساز کشور، همچون گذشته به توسعه و تعمیق تعاملات و مناسبات با مجلس شورای اسلامی مشتاق است.

امید است در سایه سار الطاف الهی و همدلی و همراهی فزون تر این دو نهاد و نیز عنایت و حمایت خاص آن جناب به نهاد تعلیم و تربیت، بستر مناسب تر و راستا فزاینده تری برای تحقق مطالبات مجدّانه رهبر فرزانه انقلاب و انتظارات به حق ملت رشید ایران و مأموریت های مصرّح در سند تحول بنیادین فراهم گردد.

شایان ذکر است، وزیر آموزش و پرورش طی پیغام های جداگانه ای، انتخاب علی نیکزاد و عبدالرضا مصری به عنوان نایب رئیسان اول و دوم مجلس شورای اسلامی را به آن ها تبریک گفت و برای ایشان آرزوی توفیق روز افزون کرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1633

به "تبریک حاجی میرزایی پیرامون انتخاب مجدد قالیباف به عنوان رئیس مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریک حاجی میرزایی پیرامون انتخاب مجدد قالیباف به عنوان رئیس مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید