بازدید استاندار آذربایجان غربی از خوابگاه های دانشجویی دانشگاه ارومیه

به گزارش پیامک خنده، استاندار آذربایجان غربی با حضور خود در خوابگاه های دانشجویی پسران و دختران دانشگاه ارومیه ضمن تبریک روز دانشجو، پای دغدغه های دانشجویان نشست.

بازدید استاندار آذربایجان غربی از خوابگاه های دانشجویی دانشگاه ارومیه

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، محمد صادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی با حضور خود در خوابگاه های دانشجویی پسران و دختران دانشگاه ارومیه ضمن تبریک روز دانشجو، پای دغدغه های دانشجویان نشست و مسایل و مسائل آن ها را آنالیز و دستورات لازم را صادرکرد.

علیجانپور سرپرست دانشگاه ارومیه نیز در این بازدید ضمن تشکر از استاندار آذربایجان غربی جهت حضور در میان دانشجویان گفت: به همکاران خود در دانشگاه تاکید نموده ام که تکریم دانشجویان و داشتن سعه صدر در پاسخ دادن به مطالبات دانشجویان را در صدر امور خود قرار دهند. ما هم در کوشش حل مسائل و دغدغه های به حق دانشجویان هستیم.

مسائل ارتباط صنعت و جامعه با دانشگاه، اشتغال دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی، حمایت بیشتر از دانشجویان تحصیلات تکمیلی، مسائل حوزه های رفاهی دانشجویان، آمار بالای پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی، کمبود امکانات آزمایشگاه ها، افزایش تعداد دانشجویان ساکن در خوابگاه ها با توجه به فراگیری بیماری کرونا از جمله دغدغه ها و مسائل دانشجویان بود که در این بازدید و نشست صمیمی با استاندار مطرح شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1885

به "بازدید استاندار آذربایجان غربی از خوابگاه های دانشجویی دانشگاه ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید استاندار آذربایجان غربی از خوابگاه های دانشجویی دانشگاه ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید