اشغال ساختمان های دولتی ثبات کشور را تهدید می کند

به گزارش پیامک خنده، خبرنگاران: نخست وزیر تایلند تاکید کرد، اشغال ساختمان های دولتی توسط معترضان ثبات و امنیت کشور را به خطر انداخته است.

اشغال ساختمان های دولتی ثبات کشور را تهدید می کند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز؛ نخست وزیر تایلند در سخنانی در تلویزیون این کشور شرح داد، اقدامات اجرا شده توسط معترضان که منجر به اشغال ساختمان های وزارت دارایی، وزارت خارجه و سایر نهادهای دولتی موجب شده تا کارمندان دولت نتوانند کار خود را انجام دهند و این مساله به شدت ثبات کشور را تهدید می کند.

بر اساس این گزارش وی اضافه کرد، دولت از زور برای مقابله با معترضانی که ساختمان های دولتی را اشغال کرده اند، استفاده نخواهد کرد. وی در عین حال از کارمندان دولت خواست تا علی رغم ادامه اعتراضات به کار خود ادامه دهند.

تظاهرات ضد دولتی در تایلند از ماه گذشته زمانی آغاز شد که دولت این کشور از طرح عفو عمومی حمایت کرد. این طرح زمینه بازگشت برادر نخست وزیر تایلند را به این کشور فراهم خواهد کرد. برادر نخست وزیر تایلند که در سال 2008 میلادی به علت مشارکت در پرونده فاسد مالی مجرم شناخته شده دوران محکومیت خود را سپری نکرده است.

گرچه این طرح لغو شده ولی تظاهرکنندگان خواستار تغییرات و اصلاحات ساختاری در نظام سیاسی این کشور و برکناری نخست وزیر هستند. دفتر نخست وزیر تایلند نیز بیان نمود، وی هیچ تصمیمی برای کناره گیری از قدرت ندارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 440

به "اشغال ساختمان های دولتی ثبات کشور را تهدید می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشغال ساختمان های دولتی ثبات کشور را تهدید می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید