استقلالی ها به زیارت خانه خدا می فرایند خبرنگاران

به گزارش پیامک خنده، بعضی اخبار حکایت از آن داشت که مقامات سعودی اجازه این سفر را به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی به تیم های شرکت کننده ازجمله استقلالی ها نخواهند داد که این موضوع تایید نشد.

استقلالی ها به زیارت خانه خدا می فرایند خبرنگاران

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پیش از این بعضی خبرها مبنی بر آن بود که به خاطر تحریم های آمریکا علیه ایران هر ایرلاینی نمی تواند از کشورمان به مقصد عربستان پرواز کند که گویا در آخرین جلسات آنلاین عوامل برگزاری رقابت ها این موضوع مورد تایید قرار نگرفته، ضمن اینکه درخصوص سفر آبی پوشان به مکه مکرمه و زیارت خانه خدا نیز بعضی اخبار حکایت از آن داشت که مقامات سعودی اجازه این سفر را به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی به تیم های شرکت کننده ازجمله استقلالی ها نخواهند داد و این درحالی است که طبق شنیده ها، این موضوع نیز توسط استقلالی ها تایید نشده و اصولا هیچ نامه نگاری یا اطلاع رسانی ای درخصوص این محدودیت به باشگاه استقلال ابلاغ نشده است. آبی ها می توانند با رعایت بعضی از قوانین به زیارت خانه خدا بروند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1533

به "استقلالی ها به زیارت خانه خدا می فرایند خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلالی ها به زیارت خانه خدا می فرایند خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید