از نمایندگان برتر فروش بیمه زندگی قدردانی کرد

به گزارش پیامک خنده، آیین قدردانی از نمایندگان برتر فروش بیمه های عمر شرکت بیمه البرز با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران این شرکت برگزار گردید.

از نمایندگان برتر فروش بیمه زندگی قدردانی کرد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، محسن پورکیانی، مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره این شرکت در این آیین خاطرنشان کرد: بیمه البرز در شش ماهه اول امسال در فراوری حق بیمه 92 درصد رشد داشت.

وی با بیان این که پتانسیل و فضای فروش بیمه های عمر در ایران بسیار غنی است، گفت: در برنامه پنج ساله ششم توسعه قرار بود ضریب نفوذ بیمه کشور به هفت افزایش یابد اما هم اکنون ضریب نفوذ بیمه متاسفانه 2.23 درصد است.

پورکیانی، اضافه کرد: بعلاوه سهم بیمه های زندگی در ایران در مقایسه با نرخ جهانی اندک است و تنها حدود 20 درصد از ایرانیان بیمه عمر دارند در حالی که در هنگ کنگ 79 درصد و در آمریکا 54 درصد از مردم بیمه نامه عمر دارند. بر همین اساس و به علت احتیاج کشور به توسعه بیمه های عمر و زندگی، یکی از استراتژی های اصلی شرکت بیمه البرز توسعه فروش بیمه های زندگی است.

وی تاکید نمود: ایجاد مدیریت فروش بیمه های زندگی، ایجاد واحد و متولی خاص فروش بیمه های عمر در ساختار سازمانی شرکت، توسعه شبکه فروش، تاکید و پیگیری و برنامه ریزی برای تعامل بیشتر وبهتر با شبکه فروش، به روز رسانی نرم افزارها، معین آیین نامه های مربوط به حوزه بیمه زندگی و قدردانی از نمایندگان برتر در فروش بیمه های زندگی از جمله فعالیت های صورت گرفته بیمه البرز به منظور توسعه بیمه های عمر بوده است.

مدیرعامل بیمه البرز با بیان این که بیمه های زندگی با توجه به بلندمدت بودن حاشیه امن برای شرکت های بیمه، نمایندگان و بیمه گزاران ایجاد می نماید، گفت: به همین دلیل و برای یاری به شبکه فروش برای توسعه و فروش بیمه های زندگی شرکت بیمه البرز در نظر دارد یاری هزینه و وام به نمایندگان پرداخت کند و بعلاوه در قالب قراداد نماینده مربی، کارمزد مازاد به نمایندگان پرداخت گردد.

این گزارش حاکی است، در خاتمه این مراسم، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بیمه البرز با اهدای لوح و هدایایی از نمایندگان برتر فروش بیمه های زندگی در سال گذشته و بعلاوه نمایندگان برتر فروش بیمه های عمر در سه ماهه اول امسال در سراسر کشور قدردانی کردند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1826

به "از نمایندگان برتر فروش بیمه زندگی قدردانی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از نمایندگان برتر فروش بیمه زندگی قدردانی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید