آخرین مهلت تخلیه سرا های دانشجویی دانشگاه خلیج فارس اعلام شد

به گزارش پیامک خنده، اداره سرا های دانشجویی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در اطلاعیه ای، آخرین مهلت تخلیه خوابگاه های دانشجویی را اعلام نمود.

آخرین مهلت تخلیه سرا های دانشجویی دانشگاه خلیج فارس اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس با مدرک دیپلم هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، اداره سرا های دانشجویی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در اطلاعیه ای در مورد تخلیه خوابگاه ها، اعلام نمود: با توجه به اینکه بار ها در اطلاعیه های مختلف اعلام شد که دانشجویان برای تخلیه اتاق ها مراجعه نمایند و تعدادی از دانشجویان هنوز اتاق ها را تخلیه نکردند و وسایل خود را تحویل ندریافتد، دانشجویان حداکثر تا 14 تیرماه باید نسبت به تخلیه اتاق و تحویل دریافت وسایلشان اقدام نمایند.

طبق اطلاعیه اداره سرا های دانشجویی دانشگاه خلیج فارس بوشهر، بعد از تاریخ مذکور وسایل اتاق ها تخلیه و به انبار های سرا های دولتی انتقال داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

  • شرایط سکونت در خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی همدان اعلام شد
  • خوابگاه های دانشگاه شهیدباهنر کرمان از اول تا 30 مرداد بازگشایی می شوند

بر این اساس، اداره سرا های دانشجویی این دانشگاه بعد از تاریخ ذکر شده هیچگونه مسئولیتی در قبال وسایل دانشجویان نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 1067

به "آخرین مهلت تخلیه سرا های دانشجویی دانشگاه خلیج فارس اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین مهلت تخلیه سرا های دانشجویی دانشگاه خلیج فارس اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید