فضای سرمایه گذاری در اردبیل نباید لطمه بخورد

به گزارش پیامک خنده، به گزارش خبرنگاران، یوسف خدادادی ظهر سه شنبه در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان اردبیل توضیح داد: تمامی دستگاه های اجرایی، بانک ها و مسئولان استان با درک صحیح از وضعیت مالی موجود باید شرایطی را فراهم آوردند تا توسعه سرمایه گذاری و حضور فعالانه بخش خصوصی در عرصه های مورد احتیاج استان به بهترین شکل ممکن رقم بخورد.

فضای سرمایه گذاری در اردبیل نباید لطمه بخورد

وی با بیان اینکه حمایت از سرمایه گذاری افزایش میزان اشتغال کارجویان را در پی خواهد داشت، افزود: بیکاری به عنوان منشاء بسیاری از آسیب های اجتماعی شناخته شده که در دل خود اعتیاد، سست شدن بنیان های خانواده، خشونت، درگیری و نقض قوانین را در پی دارد.

معاون پیشگیری از وقوع جرائم دادگستری استان اردبیل افزود: باید مسئولان با تمام وجود برای برطرف بیکاری و حمایت از سرمایه گذاران در کوشش باشند و با برخورداری از هماهنگی و انسجام لازم شرایط حضور بخش خصوصی و کارآفرینی را تسهیل کنند.

خدادادی ادامه داد: چنانچه مشاهده می گردد که بخش خصوصی بدون برخورداری از تسهیلات دولتی و بانکی سرمایه گذاری های کلانی در استان انجام داده و زمینه اشتغال بسیاری از کارجویان را فراهم نموده است، چرا با مانع تراشی های زاید باعث دلسردی بخش خصوصی شویم.

وی یادآور شد: با برگزاری بیست و یکمین کمیته حمایت قضائی از سرمایه گذاران استان اردبیل، مسائل شش واحد تولیدی و صنعتی استان در زمینه برطرف مشکل صدور پروانه بهره برداری، موافقت با تغییر کاربری، تمدید اقساط تسهیلات ماخوذه و مشکل تامین برق شرکت های سرمایه گذار آنالیز شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 138

به "فضای سرمایه گذاری در اردبیل نباید لطمه بخورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فضای سرمایه گذاری در اردبیل نباید لطمه بخورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید