50 درصد از ضربه سیلاب به شهرستان اهواز وارد شد

به گزارش پیامک خنده، فرماندار اهواز با بیان اینکه پس از سیلاب شهرستان اهواز رها شده است، گفت: انتظار داریم تا اعتبارات به درستی و بر اساس آسیب شناسی و برآوردهای انجام گرفته در بحث خسارت ها، پرداخت گردد.

50 درصد از ضربه سیلاب به شهرستان اهواز وارد شد

به گزارش خبرنگاران، جمال عالمی نیسی امروز 3 تیرماه در ششمین جلسه قرارگاه بازسازی و نوزسازی مناطق سیل زده خوزستان اظهار کرد: 50 درصد از ضربه سیلاب اخیر به شهرستان اهواز وارد شده است و 50 درصد دیگر مربوط به سایر شهرستان های استان است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر بیش از 20 کیلومتر از سیل بند بخش بامدژ از بین رفته است و هیچ سیل بندی در این منطقه وجود ندارد.

فرماندار اهواز توضیح داد: در بخش اسماعیلیه و کارون نیز حدود 12 کیلومتر سیل بند به طور کامل از بین رفته است و در این زمینه هیچ اقدامی در بحث بازسازی این سیل بندها انجام نگرفته است.

عالمی نیسی با بیان اینکه پس از سیلاب شهرستان اهواز رها شده است، عنوان نمود: اهواز رها شده و تکلیف شهرستان در بحث احداث مجدد سیل بندها تعیین نیست.

وی با اشاره به اینکه نیازی به دعوا با سازمان آب و برق خوزستان در مورد ساخت سیل بند نیست، ادامه داد: در زمان وقوع سیلاب بیش از 200 کیلومتر سیل بند را در مدت زمان محدودی ترمیم و احداث کردیم و اکنون نیز اگر اعتباری به ما داده گردد این کار را در شهرستان اهواز انجام خواهیم داد.

فرماندار اهواز عنوان نمود: ما کاری به سازمان آب و برق خوزستان نداریم و اگر به ما اعتبار داده گردد، خودمان به شیوه های مختلف نسبت به ساخت و ترمیم سیل بندهای شهرستان اهواز اقدام خواهیم کرد.

عالمی نیسی گفت: چیزی به ایام باران و سیل باقی نمانده است و ما این آمادگی را داریم تا نسبت به ساخت سیل بندهای اهواز اقدام کنیم.

وی اعلام نمود: انتظار داریم تا اعتبارات به درستی و بر اساس آسیب شناسی و براوردهای خسارت های انجام گرفته پرداخت شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 232

به "50 درصد از ضربه سیلاب به شهرستان اهواز وارد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "50 درصد از ضربه سیلاب به شهرستان اهواز وارد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید